rutgerjv
Ouwe rot
Gaaf project! Wat een lef om in een G2 te zagen. Ik zou de mijne liever zo houden als hij is, maar voor mooi ontworpen cases heb ik wel een zwak
.
.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.

Wow ook werkelijk gedaan! klasse en respect voor het lef...
Heb zelf de G2X maar no way dat ik dit zou doen/durven.
Vwb je opmerking in het begin over die patch/variation knoppen dicht bij het toetsenbord, 100% mee eens.. gebeurd me geregeld dat ik ernaast schiet met de vingers en als dat per ongeluk een snoeiharde variatie is.. Dat is in de oefenruimte al schrikken en hoop dit nooit live mee te maken, inderdaad stom gemaakt van Clavia
Ben erg benieuwd naar wat het wordt. Vorige pics ook te gek, vooral die radio- zendapparatuur style synth![]()
Tussen het controller- en toetsengedeelte gaat er voorlopig een opening zijn, met enkel de kabelverbinding die verlengd wordt en in een krimpkous naar buiten komt.
Daar kun je beter een echte overgang maken, met robuustere kabel die bedoeld is voor gebruik buiten enclosures. Als daar nu zo'n bandkabel zit, dan moet je ook nog eens uitkijken dat je de IDC headers niet van het board rukt, zeker als dat surface mount headers zijn.
Gewoon header met een kort stukje bandkabel naar een panel mount connector, veel aderige kabel naar je toetsenbord en weer naar bandkabel via panel mount connector.
Ik weet niet hoeveel aders het zijn, maar je zou een oude VGA kabel kunnen gebruiken, of zo'n ronde connector met heul veul pootjes, Socapex.
En wanneer gaat ie nu zijn Minimoog rood lakken?
Haha, als ik er één had zou ik het overwegen ook!
Heb ik met de zijkanten van de Moog Sub Phatty ook al gedaan, net als die van de NLA1.