Bass
Gepokt en gemazeld
Maar wat een geweldige sounds zitten er in![]()
post eens wat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar wat een geweldige sounds zitten er in![]()

dit is exact wat de mijne ook doet. Die fan is goed hoorbaar, maar er is ook een hoge toon continu aanwezig die misschien nog wel irritanter is. Ik heb het gevoel dat die hoge toon veroorzaakt wordt door de fan overigens.@ Quifster : de Korg Oasys zijn fan is ook aan de luide kant,ook is er een hoge toon steeds op de achtergrond aanwezig dat van de hardware zelf komt,heb er ooit een thread op Karma-lab met dit onderwerp aangemaakt.
dit is exact wat de mijne ook doet. Die fan is goed hoorbaar, maar er is ook een hoge toon continu aanwezig die misschien nog wel irritanter is. Ik heb het gevoel dat die hoge toon veroorzaakt wordt door de fan overigens.
Ik laat hem even een tijd aanstaan om te kijken of dit misschien wat 'nieuwheids' problemen zijn en dat het een beetje in moet slijten, maar anders laat ik hem toch maar repareren denk ik, als anderen hier het niet horen dan heb ik inderdaad een 'maandagochtend model'.
Ik had al gelezen op de forums dat je inderdaad mazzel moet hebben met de buildkwaliteit van de kronos. Want ook het RH3 keyboard schijnt een loterij te zijn of die goed is. Deze is bij mij gelukkig wel perfect.

post eens wat?
wat voor sounds zou je willen horen dan?

wat voor sounds zou je willen horen dan?

Ik ook over de fan en de bouwkwaliteit van het RH3 toetsenbord. Volgens mij zijn de lagere serienummers vooral de klos als het gaat om bouwkwaliteit, wat ook logisch is. Bij een nieuw model auto is dat ook altijd zo. Plus het feit dat de startproductie altijd hoog ligt vanwege hoge vraag, wat ook nogal eens kan resulteren in een verminderde kwaliteitscontrole. Daarom vind ik het ook niet zo heel erg dat ik nog even moet wachten op mijn K73.

Zelf kom ik er niet echt aan toe, omdat onze zoon met een ernstig hersenletsel al twee weken in het ziekenhuis ligt. Dan schaam je je zelfs, dat je blij bent dat de Kronos er is.