Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wie weet probeer ik zelf wel wat combi's op te bouwen.
Karma moet ik nog even afwachten, dat is wel heel complex, gezien de informatie in de operation guide, en de parameter guide.
Ja, dat lijkt me leuk Quifster.
Ik ben benieuwd wat je in zo'n korte tijd er al uit hebt gekregen.
Het is stil op dit moment bij de gelukkigen die al een Kronos in het bezit hebben. Ik hoop dat jullie er op dit moment ten volle van genieten.
En dat men er een voldaan gevoel over heeft.
Groet,
Piet![]()
Simpele vraag: als ik mijn RD600 aan zo sluiten op een Kronos 61, heb ik dan technisch dezelfde mogelijkheden als op een Kronos 88, of zijn er zaken die alleen op het interne toetsenbord kunnen ?

eerste gedeelte is een pad sound gebaseerd op noise van de AL-1 engine (vind ik zelf altijd mooie sounds), die choir is toegevoegd als sample, en die wordt gewoon getriggerd op een noot op een apart midi channel via het touchscreen (daar heb je 8 pads waarin je noten kan sturen, zelfde als die 8 witte pads op de m3)Die heeft al wel sfeer, vind ik. De standaard padsound past er al mooi bij.
Het eerste gedeelte heeft iets te veel ruis in de sample, voor mijn gevoel.
Als het karma open getrokken wordt, vind ik die koorstemmen best wel goed. Het idee is al heel duidelijk. Ik ben benieuwd hoe het gaat klinken met de gitaren en percussie.
Zitten die koorstemmen nu allemaal al voorgeprogrammeerd in zo'n GE?
Trouwens, heb je nu ook dat Karma software pack gekocht van Korg, waar je je eigen GE's mee kunt programmeren?
Toch maar de XF halen dan?![]()
jick, ben je niet tevreden over je XS? whoa kan het me niet voorstellen, geluiden klinken zoveel echter met feel. Daarom ben ik onder de indruk van de XF, gaat nog een stapje verder.
Maar de Kronos vindt ik weer gaaf door de verschillende sound engines....de 'analoge' kant dan.
De echte instrumenten, piano etc....zou ik voor de Yamaha gaan.
Ik wil ze gewoon allebei, niet verder vertellen ;-)