LegolasII
Vooral doorrr gaan
Tweedehands?
Dat is snel, dat de eerste eigenaar hem al weer kwijt wilde...

Dat is snel, dat de eerste eigenaar hem al weer kwijt wilde...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Gefeliciteerd!volgende week krijg ik mijn -tweedehandse- Kronos 61 binnen, kan het ook niet afwachten... zal ook wat reviews plaatsten.

THANKS!Registreren van de Kronos kan NIET in de USA, maar wel hier:
http://www.korg.co.uk/support/warranty/3yearwarranty.htm
hehehe,Hé jonguh de week is bijna om jonguh waar blijvuh die Enya patchuh jonguh.

Jammer!
The warranty does not cover:
[...] refurbished stock [...]

Klote voor je, ik heb dat ook meerdere keren gehad, en de eerste keren denk je nog, maakt niet uit, maar na de derde of vierde keer ga je je toch wel ergerenKrijg net bericht dat de levering van mijn K73 vertraagd is, verwachting is nu 7 weken. Had ik eigenlijk wel verwacht na alle brichten op (internationale) fora. Geeft niet, ik heb de tijd.. Genoeg te spelen met mijn andere synths, en misschien houd ik mijn Fantom G6 uiteindelijk dan ook maar. Dat ding doet het erg slecht op de 2ehands markt!..

Krijg net bericht dat de levering van mijn K73 vertraagd is, verwachting is nu 7 weken. Had ik eigenlijk wel verwacht na alle brichten op (internationale) fora. Geeft niet, ik heb de tijd.. Genoeg te spelen met mijn andere synths, en misschien houd ik mijn Fantom G6 uiteindelijk dan ook maar. Dat ding doet het erg slecht op de 2ehands markt!..
Uiteindelijk ligt er een klavier op iedere synth(ok buiten de rack),maar je speelt wat je hoort of dat een roland is of de kronos of een ander synth.
Ik bedoel de kronos is niet minder of meer dan een andere synth vind ik.
Afhankelijk van de smaak van je oren,zoals de smaak van je tong in een restaurant.
Het is de speel techniek die je hebt opgebouwd in de loop van jaren dat je een synth behoudt of niet.
Ik bedoel je kunt een synth kopen en hem helemaal uitkleden,horen tot wat die synth in staat is.Maar als je helemaal niet kunt spelen ben je beperkt in je mogelijkheden.Dan verkopen er velen hun synth hoor.
Dat kun je met een goede speeltechniek verhinderen.

dat snap ik niet, ik heb heel veel synths hier staan met keys, maar op elke synth is mijn speeltechniek hetzelfde, dus ik begrijp niet waarom de speeltechniek bepaald welke synth ik weer ga verkopen?
ik verkoop synths alleen als ik uitgekeken ben op de mogelijkheden, of als ik een nieuwe synth koop die de oude kan vervangen met betrekking tot dezelfde mogelijkheden, maar speeltechniek heeft daar niets mee te maken.
en ik zeg 1 ding : 9 !!! synthengines in de kronos, dat zijn een hoop synths hoor![]()
![]()
![]()
Hoi Jick,
Als keyboard lijkt me een Tyros 4, een hele goede keus.![]()

Ik ben geen superspeler, maar ik heb er wèl superveel plezier in.
)