Nicolas 2000
It's a household name
Bij Korg tellen ze natuurlijk alleen maar de gemelde gevallen. En dan misschien nog inclusief de 61 versie? In ieder geval, ze zijn er mee bezig dus het komt wel goed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat wel enigzins verwonderlijk is, is dat ze melden dat het maar om 1 procent van de kronos gebruikers gaat. Maar goed, mij gaat het om een oplosssing, en die komt half december dus.

! Ik ben zelf veel combi's aan het bouwen, voor mijn band, voor mezelf. De 16 IX kanalen zijn fantastisch, mogelijkheden bijna eindeloos! En dan ben ik nog amper begonnen aan de verschillende engines.. Ik heb nog wel een poosje nodig 
inderdaad rustig hierNu iedereen zn Kronos zo ongeveer binnenheeft begint het lekker rustig te worden hier..! Ik ben zelf veel combi's aan het bouwen, voor mijn band, voor mezelf. De 16 IX kanalen zijn fantastisch, mogelijkheden bijna eindeloos! En dan ben ik nog amper begonnen aan de verschillende engines.. Ik heb nog wel een poosje nodig
Overigens: voor diegenen die niet op korgforums kijken: Dit is hoe double note (resulterend in cut offs) triggering er in Cubase uitziet:

heb je daar ooit bericht van gehad dat je echt opgenomen bent in die 1 procent database?Ik heb daar ook vraagtekens bij, maar goed.. Ik had Voerman in ieder geval al gemaild, dus de mijne staat op het lijstje daar. Ik ben erg benieuwd naar de oplossing en ben blij met het bericht van Korg. Beter laat dan nooit![]()

maar.. In ieder geval hebben we 3 jaar extended warranty![]()
quifster;1445646 jullie kunnen het beste mij een prive message sturen via het PM systeem van Synthforum. [/QUOTE schreef:Inmiddels heb ik je een mail gestuurd via het mailsysteem van deze site.
Nogmaals, Toppie.
![]()
Normaal zou ik de soundset wel online zetten zodra ik hem af had, echter gezien hoe de kronos community met name in het buitenland is twijfel ik daar nu nogal over.