Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HOAX, HOAX, HOAX, HOAX!!!!!De eerste 'nieuwe' EMS Synthi is uitgeleverd door EMS, Robin Wood.

Ben benieuwd wat het met de prijs van de originele gaat doen.
het lijkt echt te zijn wouw !
geloof dat er mensen sinds 98 op de lijst staan....
vraag me ook af of dat betekend dat de prijzen van de vcs en synthi op korte termijn zullen gaan halveren ?
Is dat algemeen dan, wanneer een synth opnieuw wordt geproduceerd de
vintage prijzen dalen?
Toen Moog opnieuw model d en de voyager uitbracht, deed dat dan iets met de prijs
van de oude?
De modellen van DSI (dave smit) laten de seqential prijzen zakken?
Tom Oberheim laat de oude voice/bakkie's zakken qua prijs? (etc..)

wat je ziet als ze niét exact hetzelfde uitbrengen, is dat het origineel juist nog duurder wordt. BV de nieuwe SEM is wel uitwisselbaar met de oude, maar bevat een andere SMD print dan het origineel. Of je verschil hoort is natuurlijk nog een tweede.
Van de synthi's begreep ik dat ze qua hardware redelijk identiek waren aan (een bepaalde batch) originelen.
£ 3000 voor een synthi en £ 3200 voor een VCS3, plus eventuele kosten voor mods. Vrij democratische prijzen al bij al.Maar kost ie dat ook?

is het niet gewoon heel erg leuk dat er na jaren en jaren eindelijk die synthi's van de band rollen. zowel rehberg als ems londen leken wel schijndood en nu gebeurt het dan toch.
goede nieuw is gewoon dat er straks, 30, 40 misschien wel 100 mensen ineens ook een synthi kunnen scoren en dan ook nog eentje die echt zo goed als nieuw is.
wat maakt het nou uit of het iets met de prijs doet? hooguit als je er een hebt en dat je dan ineens virtueel een stuk armer wordt.... zal wel meevallen allemaal.
ik ben gewoon heel benieuwd hoe die zal zijn.
is het niet gewoon heel erg leuk dat er na jaren en jaren eindelijk die synthi's van de band rollen. zowel rehberg als ems londen leken wel schijndood en nu gebeurt het dan toch.
goede nieuw is gewoon dat er straks, 30, 40 misschien wel 100 mensen ineens ook een synthi kunnen scoren en dan ook nog eentje die echt zo goed als nieuw is.
wat maakt het nou uit of het iets met de prijs doet? hooguit als je er een hebt en dat je dan ineens virtueel een stuk armer wordt.... zal wel meevallen allemaal.
ik ben gewoon heel benieuwd hoe die zal zijn.