De nieuwe EMS Synthi

:okdan:........ik hoop dat ze nog een paar jaar in produktie blijven dan kan ik doorsparen na de FenixXL.

grt G-J

:okdan:........ik hoop dat ze nog een paar jaar in produktie blijven dan kan ik doorsparen na de FenixXL.

grt G-J

verkoopje huis , ga huuren ;-]
:okdan::D

leo = groot ems fan ,..
zou jij nou een newe kopen of weer ..een oude met evt problemen voor evt iets minder ...2500pounds let say ?
gewoon vraagje

ebn hoevel worden ergemakt batch van 100 ofgewoon 5000ofso

hoe kom je er nou bij dat ze tweedehands voor 2500 pond gaan worden aangeboden, als er een dozijn of wat nieuwe komen?!
ik zou geen niieuwe of oude kopen, want ik heb m al. tenzij ze inderdaad voor 2500 of 3500 worden aangeboden, dan koop ik ze wel ;)

het gaat bijna niks doen met de prijzen van oude denk ik. die zakken misschien terug naar het niveau van een half jaar/jaar geleden. voor een tijdje.

ben gewoon erg benieuwd hoe die zal zijn

Het zal idd niks of heel weinig doen met de prijzen. Zoveel nieuwe komen er niet op de markt en bijna elke synthliefhebber wil wel een ems. Dus ze blijven gewild / aan de prijs. Hoe dan ook.

attachment.php

attachment.php

Attachments

• synthi.jpg
    synthi.jpg
    81,5 KB · Bekeken: 62
  • synthi_2.jpg
    synthi_2.jpg
    50,8 KB · Bekeken: 61
erg mooi

ems cornwall vind ik ook erg leuk, hoewel het minder swingt dan ems london, maar ja....

erg mooi

ems cornwall vind ik ook erg leuk, hoewel het minder swingt dan ems london, maar ja....

minder ? cornwall is toch dat gat waar al die genies vandaan komen ;)
:halleluja

Ik zie bij die matrix geen afzonderlijke golfvorm uitgangen bij osc 1&2 zoals op mijn exemplaar ??

Je hebt een van de verschillen ontdekt tussen de MK1 en de MK2 versie. :W

Back