Samen een danceproductie maken

Pimpampeter

Muziekfabriek
Mensen,

Heb er een tijdje over zitten denken, maar ga t denk ik toch maar eens proberen. Ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met het produceren van commerciele dance en houseplaten. Het idee is om samen, hier in de studio een track te maken. Voor mij is het opdoen van ervaring in het produceren van dance de catch. Connecties met maatschappijen, en een top studio zijn hier aanwezig.

Wat ik absoluut NIET zoek: hobbisten, zijlijn schreeuwers, beterweters, overmatige knoppendraaiers, drank/drugs producers, kijkers, opscheppers, blaaskaken, etc.

Dus: aantoonbare ervaring in de dance/house scene is een must. en liefst doorgewinterde producer.

Heb erg weinig tijd, dus waarschijnlijk zal dit in de maand juli/ half augustus plaats moeten vinden. Rest van t jaar is t hier te druk in de studio om zoiets te doen.

Mail me op: info@strictlymusic.nl

Je hebt weinig tijd en met 95% van de dance/house producers wil je niet samenwerken ?
Succes :dubbel:

Je hebt weinig tijd en met 95% van de dance/house producers wil je niet samenwerken ?
Succes :dubbel:

Ooooowww, dus ik heb de goede houseproducers omschreven? Dat denk ik dus niet.

Wat ik dus bedoel, is mensen die SERIEUS iets gepresteerd hebben, en niet "een plaatje op youtube" en "joepie ik heb een release bij I tunes" producers, want dat kan ik zelf ook.

Maar dat dat een lastige zoektocht is, dat weet ik ja.... hahaha

Succes

Wat ik dus bedoel, is mensen die SERIEUS iets gepresteerd hebben, en niet "een plaatje op youtube" en "joepie ik heb een release bij I tunes" producers, want dat kan ik zelf ook.

No offence,maar wat heb je zelf te bieden dan,heb je zelf echte hits gehad dan?

Succes

No offence,maar wat heb je zelf te bieden dan,heb je zelf echte hits gehad dan?

Geen grote hits nee. Het feit blijft wel dat ik meer dan 100 releases produceer per jaar, en mijn horizon wil verbreden. En dat wil ik niet doen met iemand die "zegt het allemaal wel te weten". Zelf heb ik meer dan genoeg ervaring in het produceren van allerlei soorten muziek, maar wil juist dieper in de commerciele dance duiken.

Geen grote hits, 100 releases per jaar, horizon verbreden, genoeg ervaring en tot slot dieper in de commerciele dance willen duiken met behulp van iemand die serieus gepresteerd, of beter gezegd, iemand die succes heeft. En dan ook nog veel eisen stellen.

Ik snap 't niet.....

Volgens mij is de vraag van de topic starter niet zo moeilijk? Waarom moet iedereen altijd zijn mening geven en/of commentaar hebben? Hij wilt gewoon produceren met iemand die ervaring heeft. Kom je in aanmerking dan reageer je, kom je niet in aanmerking dan reageer je niet.

Raphie eens een pm schieten?

ik lees dit:
Wat ik absoluut NIET zoek: hobbisten, zijlijn schreeuwers, beterweters, overmatige knoppendraaiers, drank/drugs producers, kijkers, opscheppers, blaaskaken, etc.

en denk dan; volgens mij voldoet R aan de laatste 2 van de ongewenste criteria :)

Ik vind de vraag van TS ook heel legitiem en geeft ook aan waarom hij het wil en met wat voor soort personen hij niet wil samenwerken. Heel goed lijkt mij. Zo loop je laat tenminste niet tegen allerlei problemen aan. Zeurpieten heb je altijd, maar iedereen weet in elk geval nu waar hij aan toe is. Risico is alleen wel dat net de verkeerde mensen zich dan aangesproken voelen.

Paul

Sowieso heb je nu eenmaal met muzikanten { producers} te maken, en dat zijn over het algemeen nogal rare vogels. Maar raar neemt niet weg dat deze niet per definitie kan presteren, maar juist vaak integendeel.

Sowieso heb je nu eenmaal met muzikanten { producers} te maken, en dat zijn over het algemeen nogal rare vogels.

Ik dacht dat dat alleen maar gold voor gitaristen......... :P

Paul

Die zijn nog erger inderdaad Paul, en dan heb je ook nog zoiets als< er zijn muzikanten en drummers ; }

Wat een FUCKING attitude TS sjee minee. Je ben gwoon opzoek naar een Ferry Corsten, Armin van Buren. Zodat jij er beter van wordt.

Niets mis mee. Maar wie ben jij dan ?

Anders gezegd, als je wat te bieden had was het gelukt via je plaatenmaatschappij/ publisher/ manager u name it.

En eisen stellen he! dat maakt het super Ugly. Waar kan ik mijn cv indienen, lol

Mis een kots smiley.

1a773_20091115192356_ongeschikt.jpg

Mee eens Waz, maar hij heeft dan wel weer een Top studio!

Aaah i see Woodstock, overheen gelezen :(. Maar dat veranderd de zaak Nutlulijk.8o) Deze is trouwens in eerste instantie gemaakt in de abbey road studios, lolzzz :D

De kunst van een goede discussie voeren is juist om af en toe je mond te houden. *D

Back