Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zo, meer dan 3 kwart jaar verder, las ik dit net nog eens door. Leuk om te zien man! Er is inderdaad iemand hier van het forum die me benaderd heeft, en die erg goed is in houssie dingen. We zijn bezig met de afronding van de eerste internationale dance release. Voor alsnog komt de plaat waarschijnlijk eerst in Hongkong uit!
Daarnaast heeft diegene hier inmiddels een part time baan in het assisteren van afmixen, en runt hij het dance gedeelte van de studio.
Erg vet dat zo'n toppic een perfecte samenwerking, en een goede vriend op kan leveren!

Mensen,
Heb er een tijdje over zitten denken, maar ga t denk ik toch maar eens proberen. bla bla bla ....Rest van t jaar is t hier te druk in de studio om zoiets te doen.
Mail me op: info@strictlymusic.nl
Veel plecier. Volgend jaar zie ik je dus op dancevalley met eigen producten. afgesproken! zo niet heb je gefaald.

Zo zeg, wat een pittige reacties heb ik hier aangedragen zeg
Ik ken mezelf niet terug, ik was zeer geirriteerd, dat is me wel duidelijk..
maar ik neem het niet terug.
Ik heb in middels de lotto gewonnen, dus ik hoef al helemaal niet meer na te denken over geld verdienen met muziek .
Maar daar ging het zowiezo al nooit om, dat zou wel erg suf zijn.
Een aardig gefaalde opmerking weer![]()
en een bere slechte websitemaar hij heeft dan wel weer een Top studio!

Ik heb in middels de lotto gewonnen, dus ik hoef al helemaal niet meer na te denken over geld verdienen met muziek .
serieus?
Neee.het is mijn wazige manier om aan te geven dat ik de post van TS niet serieus neem... om de een of andere reden vermoed ik dat hij helemaal niemand heeft gevonden op het forum, maar dat ie het zegt om mensen die hier negatief op hem hebben gereageerd zuur te maken door net te doen alsof ze een baan in een studio zijn misgelopen ofzo.... Ik denk dat ik dat denk omdat ik vroeger zo een paar keer ben behandeld door iemand waaraan de TS mij herinnert....
En dit is dan weer een verkapte manier om de Dr. Phil opmerking die hierboven gemaakt werd een grappige draai te geven.
Volgens mij is de LSD uitgewerkt nu....
wat is eigenlijk een internationaal release. zijn ze dat niet allemaal als je het op internet zet.[/QUOTE schreef:Ja en nee, zonder marketing en promotie is de kans klein dat er dan iets mee gebeurd .. een verdienmodel via een platenlabel etc zal bedoeld worden.
Je wordt niet ontdekt door mannetjes, je moet keihard werken en jezelf telkens weer opnieuw bewijzen en als je ziet wat voor ellende je over je heen krijgt bij een oproep om samen te werken. Man man, dan kan ik best begrijpen dat je op voorhand dat zegt .. ja en dan gaan mensen denken dat jij een mannetje bent omdat je serieus iets wilt bereiken.
Ik ken volgens mij de hele TS niet, haha .. tenzij hij ooit nexus van me gekocht heeft, jaartje of 4,5 geleden. ALs je denkt dat het onzin is en/of niet serieus wellicht beter om dan niet te reageren.
Aha zo! ik denk dat de TS alleen maar aan wil geven (niet dat ik voor hem kan denken natuurlijk) dat zijn oproep vruchten in positieve zin heeft afgeworpen. Er is idd veel geneuzel wat niet serieus is, en dat maakt het kaf van het koren scheidden erg lastig.
Zelf ben ik dan weer allergisch voor negativiteit en reageer daarop niet helemaal correct! Maar goed, eerlijk is eerlijk .. we zijn allen benieuwd naar de track die hieruit is ontstaan! Dan weten we allemaal wat er echt is gebeurd.
Of het nodig is weet ik niet, maar excuus voor de dr Phil opmerking .. hoop maar dat je hem grappig vond dan :-)
ik weet dat ik op deze thread aardig negatief ben, dat moest ik misschien ook wat anders aanpakken.. maar ja, soms heb je van die dagen.