Samen een danceproductie maken

Deze sluit wel mooi aan, aan deze topic of niet?:

amazing world

Attachments

• AMAZING WORLD LIFE.mp3
    5,3 MB · Bekeken: 99
pimpampeter> rook je en drink je koffie ? Zo ja, dan heb ik geen interesse.
Ik heb ooit een remix gemaakt voor ferry corsten

Even iets serieuzer, wat je beter kan zeggen is: "of iemand drugs, drank etc gebruikt maakt mij niet uit, zolang ik en onze samenwerking er maar geen last van heeft".
En iemand mag van mij best blaaskakig zijn, mits diegene het kan legitimeren en gewoon een keihard serieus werkende professional is.

Zo, meer dan 3 kwart jaar verder, las ik dit net nog eens door. Leuk om te zien man! Er is inderdaad iemand hier van het forum die me benaderd heeft, en die erg goed is in houssie dingen. We zijn bezig met de afronding van de eerste internationale dance release. Voor alsnog komt de plaat waarschijnlijk eerst in Hongkong uit!

Daarnaast heeft diegene hier inmiddels een part time baan in het assisteren van afmixen, en runt hij het dance gedeelte van de studio.

Erg vet dat zo'n toppic een perfecte samenwerking, en een goede vriend op kan leveren!

Zo, meer dan 3 kwart jaar verder, las ik dit net nog eens door. Leuk om te zien man! Er is inderdaad iemand hier van het forum die me benaderd heeft, en die erg goed is in houssie dingen. We zijn bezig met de afronding van de eerste internationale dance release. Voor alsnog komt de plaat waarschijnlijk eerst in Hongkong uit!

Daarnaast heeft diegene hier inmiddels een part time baan in het assisteren van afmixen, en runt hij het dance gedeelte van de studio.

Erg vet dat zo'n toppic een perfecte samenwerking, en een goede vriend op kan leveren!

Goed zo! Succes met de dance release, valt verdomd niet mee om iets internationaal te releasen .. complimenten.:okdan:

Zo zeg, wat een pittige reacties heb ik hier aangedragen zeg :)

Ik ken mezelf niet terug, ik was zeer geirriteerd, dat is me wel duidelijk..

maar ik neem het niet terug.

Ik heb in middels de lotto gewonnen, dus ik hoef al helemaal niet meer na te denken over geld verdienen met muziek .
Maar daar ging het zowiezo al nooit om, dat zou wel erg suf zijn.

Goed te horen dat je iemand heb kunnen vinden pimpampeter!
Ik ben benieuwd naar het resultaat, ....

Is ie al ergens te beluisteren?

En mogen we ook weten wie het gelukkige SF-lid is die een parttime baan in de 'studio' heeft gekregen ?
Een groot geheim kan dat toch niet zijn ?

Laatst gewijzigd:
Mensen,

Heb er een tijdje over zitten denken, maar ga t denk ik toch maar eens proberen. bla bla bla ....Rest van t jaar is t hier te druk in de studio om zoiets te doen.

Mail me op: info@strictlymusic.nl

Veel plecier. Volgend jaar zie ik je dus op dancevalley met eigen producten. afgesproken! zo niet heb je gefaald.

Zo zeg, wat een pittige reacties heb ik hier aangedragen zeg :)

Ik ken mezelf niet terug, ik was zeer geirriteerd, dat is me wel duidelijk..

maar ik neem het niet terug.

Ik heb in middels de lotto gewonnen, dus ik hoef al helemaal niet meer na te denken over geld verdienen met muziek .
Maar daar ging het zowiezo al nooit om, dat zou wel erg suf zijn.

Je dacht er dus wel over na, maar vind dat ook suf .. dus, dan vind je jezelf ook suf maar je herkent jezelf na een tijdje niet terug vanwege irritaties?

Wacht ff, zat ik vandaag op synthforum of drphil.com? Ben het ff kwijt hier.

serieus?

Neee.het is mijn wazige manier om aan te geven dat ik de post van TS niet serieus neem... om de een of andere reden vermoed ik dat hij helemaal niemand heeft gevonden op het forum, maar dat ie het zegt om mensen die hier negatief op hem hebben gereageerd zuur te maken door net te doen alsof ze een baan in een studio zijn misgelopen ofzo.... Ik denk dat ik dat denk omdat ik vroeger zo een paar keer ben behandeld door iemand waaraan de TS mij herinnert....

En dit is dan weer een verkapte manier om de Dr. Phil opmerking die hierboven gemaakt werd een grappige draai te geven.

Volgens mij is de LSD uitgewerkt nu....

Neee.het is mijn wazige manier om aan te geven dat ik de post van TS niet serieus neem... om de een of andere reden vermoed ik dat hij helemaal niemand heeft gevonden op het forum, maar dat ie het zegt om mensen die hier negatief op hem hebben gereageerd zuur te maken door net te doen alsof ze een baan in een studio zijn misgelopen ofzo.... Ik denk dat ik dat denk omdat ik vroeger zo een paar keer ben behandeld door iemand waaraan de TS mij herinnert....

En dit is dan weer een verkapte manier om de Dr. Phil opmerking die hierboven gemaakt werd een grappige draai te geven.

Volgens mij is de LSD uitgewerkt nu....

Aha zo! ik denk dat de TS alleen maar aan wil geven (niet dat ik voor hem kan denken natuurlijk) dat zijn oproep vruchten in positieve zin heeft afgeworpen. Er is idd veel geneuzel wat niet serieus is, en dat maakt het kaf van het koren scheidden erg lastig.

Zelf ben ik dan weer allergisch voor negativiteit en reageer daarop niet helemaal correct! Maar goed, eerlijk is eerlijk .. we zijn allen benieuwd naar de track die hieruit is ontstaan! Dan weten we allemaal wat er echt is gebeurd.

Of het nodig is weet ik niet, maar excuus voor de dr Phil opmerking .. hoop maar dat je hem grappig vond dan :-)

Ik ben ook niet echt van het negatieve, maar als je 200 plaatjes hebt uitgebracht en je bent dan niet "ontdekt" door een mannetje die je wilt "oppikken" lijkt mij dat je dan zelf "het kaft" bent wat dat dan wel niet mag zijn. Of je gaat helemaal je eigen weg en je richt een eigen label op om je tot die hoogte te vestigen . Als je zo pro bent lukt je dat ook wel om jezelf te verkopen. Mij lijkt het als je deze status heb, je mensen persoonlijk een brief/email kan sturen wat jezelf hebt gedaan en waar je naar toe wilt. Persoonlijk snap ik ook deze zin niet "Daarnaast heeft diegene hier inmiddels een part time baan in het assisteren van afmixen, en runt hij het dance gedeelte van de studio". dacht juist dat hij opzoek was naar iemand waar "hij" nog tegen aan kon kijken met produceren en zo "de mannetjes" te leren kennen waar je geld mee zou kunnen verdienen cq "de hitlijsten bestormen". Maar goed het is dus anders gelopen zo te zien. Ik denk dat ik het in zijn geheel verkeerd heb gelezen dus. Komt wel vaker voor.

wat is eigenlijk een internationaal release. zijn ze dat niet allemaal als je het op internet zet.

Laatst gewijzigd:
wat is eigenlijk een internationaal release. zijn ze dat niet allemaal als je het op internet zet.[/QUOTE schreef:
Ja en nee, zonder marketing en promotie is de kans klein dat er dan iets mee gebeurd .. een verdienmodel via een platenlabel etc zal bedoeld worden.
Je wordt niet ontdekt door mannetjes, je moet keihard werken en jezelf telkens weer opnieuw bewijzen en als je ziet wat voor ellende je over je heen krijgt bij een oproep om samen te werken. Man man, dan kan ik best begrijpen dat je op voorhand dat zegt .. ja en dan gaan mensen denken dat jij een mannetje bent omdat je serieus iets wilt bereiken.

Ik ken volgens mij de hele TS niet, haha .. tenzij hij ooit nexus van me gekocht heeft, jaartje of 4,5 geleden. ALs je denkt dat het onzin is en/of niet serieus wellicht beter om dan niet te reageren.

Aha zo! ik denk dat de TS alleen maar aan wil geven (niet dat ik voor hem kan denken natuurlijk) dat zijn oproep vruchten in positieve zin heeft afgeworpen. Er is idd veel geneuzel wat niet serieus is, en dat maakt het kaf van het koren scheidden erg lastig.

Zelf ben ik dan weer allergisch voor negativiteit en reageer daarop niet helemaal correct! Maar goed, eerlijk is eerlijk .. we zijn allen benieuwd naar de track die hieruit is ontstaan! Dan weten we allemaal wat er echt is gebeurd.

Of het nodig is weet ik niet, maar excuus voor de dr Phil opmerking .. hoop maar dat je hem grappig vond dan :-)

Ah no offense :) ik weet dat ik op deze thread aardig negatief ben, dat moest ik misschien ook wat anders aanpakken.. maar ja, soms heb je van die dagen.

Mocht ik me vergissen trouwens dan wil ik toch de TS en het bij hem werkende forumlid feliciteren.
Gek eigenlijk, ik ben een heel vriendelijke gast die helemaal niet opgefokt is, en daar ook niet van houdt, dat dat toch gebeurd is zal ik dan maar afschuiven op mijn menselijkheid >: )

Back