Samen een danceproductie maken

Voor alsnog komt de plaat waarschijnlijk eerst in Hongkong uit!!

Kan aan mij liggen, maar dit klinkt raar? of ga je een vinyl release doen waarvan alle stock naar HK gaat? :D

Normaal release je dance electronisch via een aggregator en dan ben je wereldwijd te koop. Van Beatport tot iTunes.

Kan je bovenstaand eens toelichten?

Dat t weer zo'n wending krijgt, is wel weer appart.

De reden dat ik t poste, is om een positieve impuls te geven aan mensen die via het forum op zoek zijn naar samenwerkingen, en om t laten zien dat ondanks het verloop van een thread, er toch hele mooie positieve dingen kunnen onstaan.

Voor sommige lijkt het misschien allemaal wat "bla bla" en hoog van de toren geschreeuw, maar dat is absoluut niet de bedoeling. Ik werk 80 per week om rond te komen in de muziekindustrie, en om als zelfstandige studio te kunnen bestaan. Mijn vakgebied is het gebied waar je hier niet mee aan moet komen zetten. Er zit een scheiding tussen wat ik normaal gesproken produceer (Nederlandstalig, Feestmuziek, Pop), en dance. Ik werk hard om mijn positie in mijn markt stabiel te houden, en dat lukt. Voor vele van jullie is dat een andere wereld dan je gewend bent. Net als voor mij de meeste topics en muziekstromen die hier voorbij komen, moeilijk te begrijpen zijn.

Dat is de reden dat sommige opmerkingen die gemaakt worden, best hard aan komen. Net als voor iedereen hier is voor mij muziek ook mijn passie, maar net weer op een andere manier dan anderen.

De reden dat ik t poste, is om een positieve impuls te geven aan mensen die via het forum op zoek zijn naar samenwerkingen, en om t laten zien dat ondanks het verloop van een thread, er toch hele mooie positieve dingen kunnen onstaan.

Voor sommige lijkt het misschien allemaal wat "bla bla" en hoog van de toren geschreeuw, maar dat is absoluut niet de bedoeling. Ik werk 80 per week om rond te komen in de muziekindustrie, en om als zelfstandige studio te kunnen bestaan. Mijn vakgebied is het gebied waar je hier niet mee aan moet komen zetten. Er zit een scheiding tussen wat ik normaal gesproken produceer (Nederlandstalig, Feestmuziek, Pop), en dance. Ik werk hard om mijn positie in mijn markt stabiel te houden, en dat lukt. Voor vele van jullie is dat een andere wereld dan je gewend bent. Net als voor mij de meeste topics en muziekstromen die hier voorbij komen, moeilijk te begrijpen zijn.

Dat is de reden dat sommige opmerkingen die gemaakt worden, best hard aan komen. Net als voor iedereen hier is voor mij muziek ook mijn passie, maar net weer op een andere manier dan anderen.

goed punt.

Mooi gezegd. Laat dus ons weten over de release, ik ben wel nieuwsgierig :okdan:

vind niet dat je hoog van de toren blaast, heb ook geen kritiek, maar ben alleen nieuwsgierig?

@Pimpampeter

Voor heel veel mensen op dit forum is muziek hun hobby. En dan kun je onbeperkt principieel en commercieloos zijn, wat houdt je tegen. Dit verandert als je ervan moet leven, dan is het 'gewoon' een baan en moet er brood op de plank komen. En dan mag, nee moet je ook een professionele houding verwachten van een eventuele partner, anders is het bij voorbaat gedoemd te mislukken. Dus gelijk heb je.

Om een eindeloze discussie voor te zijn: moet je dan maar je principes overboord gooien? Dat mag iedereen lekker voor zichzelf bepalen en doe vooral waar je je prettig bij voelt. Of je nu Laurent Garnier of Edwin van Hoevelaak (wie kent hem niet) bent.

Laatst gewijzigd:
Neee.het is mijn wazige manier om aan te geven dat ik de post van TS niet serieus neem... om de een of andere reden vermoed ik dat hij helemaal niemand heeft gevonden op het forum, maar dat ie het zegt om mensen die hier negatief op hem hebben gereageerd zuur te maken door net te doen alsof ze een baan in een studio zijn misgelopen ofzo.... Ik denk dat ik dat denk omdat ik vroeger zo een paar keer ben behandeld door iemand waaraan de TS mij herinnert....

En dit is dan weer een verkapte manier om de Dr. Phil opmerking die hierboven gemaakt werd een grappige draai te geven.

Volgens mij is de LSD uitgewerkt nu....

Indien Dr Phil niet beschikbaar is, kunt u vanzelfsprekend gebruik maken van een kosteloos consult van ondergetekende.

om de een of andere reden vermoed ik dat hij helemaal niemand heeft gevonden op het forum, maar dat ie het zegt om mensen die hier negatief op hem hebben gereageerd zuur te maken door net te doen alsof ze een baan in een studio zijn misgelopen ofzo....

Ik wil zoooo graag weten wie die baan heeft. :dubbel:

peace man! vrede op de gehele wereld ende ofde aardbol. Ik heb er genoeg van van al dat tuig wat negatief doet over mensen die men helemaal niet kent. oke ik maak ook wel eens een foutje door mijn soms losse flodders, maar kom op man, peace weetje. jemig de mozes kriebels.

ook ik ben wel benieuwend naar de muziek van deze draad starter ;)

Dat het weer zo'n wending krijgt is wel weer apart.

Nee hoor, niks aparts aan. Gewoon een logisch gevolg van de manier waarop jij je keer op keer uit in schrift. Die komt wellicht niet helemaal overeen met wat je werkelijk bedoeld.

Nee hoor, niks aparts aan. Gewoon een logisch gevolg van de manier waarop jij je keer op keer uit in schrift. Die komt wellicht niet helemaal overeen met wat je werkelijk bedoeld.

Hijs goed :D

Dat is de reden dat sommige opmerkingen die gemaakt worden, best hard aan komen.

ik begrijp dat niet, je weet toch dat je op een open forum zit waar iedereen zich kan aanmelden en je zou toch wel de 'zeikerige' internet forum cultuur van tegenwoordig moeten kennen :D

Je moet het gewoon allemaal niet zo serieus nemen.

ik begrijp dat niet, je weet toch dat je op een open forum zit waar iedereen zich kan aanmelden en je zou toch wel de 'zeikerige' internet forum cultuur van tegenwoordig moeten kennen :D

staaltje zelfregulering. :D maaimachine principe

TPS is weer geland. En nu verder.

Back