Dat t weer zo'n wending krijgt, is wel weer appart.
De reden dat ik t poste, is om een positieve impuls te geven aan mensen die via het forum op zoek zijn naar samenwerkingen, en om t laten zien dat ondanks het verloop van een thread, er toch hele mooie positieve dingen kunnen onstaan.
Voor sommige lijkt het misschien allemaal wat "bla bla" en hoog van de toren geschreeuw, maar dat is absoluut niet de bedoeling. Ik werk 80 per week om rond te komen in de muziekindustrie, en om als zelfstandige studio te kunnen bestaan. Mijn vakgebied is het gebied waar je hier niet mee aan moet komen zetten. Er zit een scheiding tussen wat ik normaal gesproken produceer (Nederlandstalig, Feestmuziek, Pop), en dance. Ik werk hard om mijn positie in mijn markt stabiel te houden, en dat lukt. Voor vele van jullie is dat een andere wereld dan je gewend bent. Net als voor mij de meeste topics en muziekstromen die hier voorbij komen, moeilijk te begrijpen zijn.
Dat is de reden dat sommige opmerkingen die gemaakt worden, best hard aan komen. Net als voor iedereen hier is voor mij muziek ook mijn passie, maar net weer op een andere manier dan anderen.