Henri/etgin303
Ouwe rot
Lijkt wel een wijvenforum, waarvan in dit topic 80% ongesteld is...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ooooowww, dus ik heb de goede houseproducers omschreven? Dat denk ik dus niet.
Wat ik dus bedoel, is mensen die SERIEUS iets gepresteerd hebben, en niet "een plaatje op youtube" en "joepie ik heb een release bij I tunes" producers, want dat kan ik zelf ook.
Maar dat dat een lastige zoektocht is, dat weet ik ja.... hahaha
ik lees dit:
Wat ik absoluut NIET zoek: hobbisten, zijlijn schreeuwers, beterweters, overmatige knoppendraaiers, drank/drugs producers, kijkers, opscheppers, blaaskaken, etc.
en denk dan; volgens mij voldoet R aan de laatste 2 van de ongewenste criteria![]()
Geen grote hits nee. Het feit blijft wel dat ik meer dan 100 releases produceer per jaar, en mijn horizon wil verbreden. En dat wil ik niet doen met iemand die "zegt het allemaal wel te weten". Zelf heb ik meer dan genoeg ervaring in het produceren van allerlei soorten muziek, maar wil juist dieper in de commerciele dance duiken.
wat is volgens jou het verschil tussen een echte plaat (vinyl/cd) of een virtuele plaat (youtube/mp3) dan?Wat ik dus bedoel, is mensen die SERIEUS iets gepresteerd hebben, en niet "een plaatje op youtube"
hier:Mis een kots smiley.

Beste Man-T lijkt me leuk om eens een keer samen eens muziek te maken met je, alleen moet ik wel even mijn roes uitslapen.
YouTube - The Stoneds - Verwoestend Verlangen
wanneer spreken we af?hahahahaha, ik wist t vantevoren: dit is natuurlijk weer tegen het zere been van mensen die zich aangesproken voelen. HEEERLIJK, om te zien hoe je in een paar uur een aantal mensen meteen over de flos kan helpen!
Echt weer een win-win topic. De mensen die aan de voorwaarden voldoen van wat ik niet zoek, amuseren zich met reacties, anderen kunnen genieten van de reacties die geplaatst worden!
Gooi er wat mij betreft maar een slotje op, want beter word t niet! hahahahaha
Thanks!

De kunst van een goede discussie voeren is juist om af en toe je mond te houden.![]()

Hee rubbere robbie!
Oja, daar las ik een beetje overheen, ts vraagt om:
"aantoonbare ervaring in de dance/house scene is een must. en liefst doorgewinterde producer"
Wie weet kan raphie iets voor hem om betekenen op dat gebied, hij heeft immers ervaring met (no offence) cheesy trance dance muzak..

Wat ik absoluut NIET zoek: hobbisten, zijlijn schreeuwers, beterweters, overmatige knoppendraaiers, drank/drugs producers, kijkers, opscheppers, blaaskaken, etc.