Samen een danceproductie maken

Ik ben niet ongesteld Henry, maar wel in de overgang volgens mij?.:{

Tja als je niet met drank/drugsproduzers wilt werken , moet je natuurlijk geen al te beste muziekl verwachten.. de meeste muziek die er toe doet is knetterstoned of ladderzat gemaakt.. jammer, anders had ik wel mee willen werken.

Ooooowww, dus ik heb de goede houseproducers omschreven? Dat denk ik dus niet.

Wat ik dus bedoel, is mensen die SERIEUS iets gepresteerd hebben, en niet "een plaatje op youtube" en "joepie ik heb een release bij I tunes" producers, want dat kan ik zelf ook.

Maar dat dat een lastige zoektocht is, dat weet ik ja.... hahaha

Oh wacht hier is dan de enige producer die nog in aanmerking komt door je criteria...

http://www.tiesto.com/

Want als ik je zo begrijp wil je gewoon lekker bij een megaster aanklampen en meeliften.

Je wilt geen zijlijnschreeuwers, maar bent er zelf wel eentje lijkt het.

Ik ben niet onbeleefd over het algemeen, maar alleen al je eerste post maakt al dat ik je niet serieus kan nemen.

En als je denkt dat je het meest kunt leren van iemand die al succes heeft dan heb je dus echt geen idee hoeveel verborgen talent er rondloopt. Jou verlies, want met de instelling die je hier op ons loslaat zul je nooit wat bereiken.
Niet bij mij in ieder geval, maar ja dat wil je ook niet, want ik rook wel eens een jointje, heb geen nummer 1 hit in de VS gehad, en ik heb alleen maar 350+ nummers online staan dus wat kun je van iemand als ik nou leren.

Laatst gewijzigd:
ik lees dit:
Wat ik absoluut NIET zoek: hobbisten, zijlijn schreeuwers, beterweters, overmatige knoppendraaiers, drank/drugs producers, kijkers, opscheppers, blaaskaken, etc.

en denk dan; volgens mij voldoet R aan de laatste 2 van de ongewenste criteria :)

Hee rubbere robbie!
Oja, daar las ik een beetje overheen, ts vraagt om:

"aantoonbare ervaring in de dance/house scene is een must. en liefst doorgewinterde producer"

Wie weet kan raphie iets voor hem om betekenen op dat gebied, hij heeft immers ervaring met (no offence) cheesy trance dance muzak..

Beste Man-T lijkt me leuk om eens een keer samen eens muziek te maken met je, alleen moet ik wel even mijn roes uitslapen. :mega:

hahahahaha, ik wist t vantevoren: dit is natuurlijk weer tegen het zere been van mensen die zich aangesproken voelen. HEEERLIJK, om te zien hoe je in een paar uur een aantal mensen meteen over de flos kan helpen!

Echt weer een win-win topic. De mensen die aan de voorwaarden voldoen van wat ik niet zoek, amuseren zich met reacties, anderen kunnen genieten van de reacties die geplaatst worden!

Gooi er wat mij betreft maar een slotje op, want beter word t niet! hahahahaha

Thanks!

Geen grote hits nee. Het feit blijft wel dat ik meer dan 100 releases produceer per jaar, en mijn horizon wil verbreden. En dat wil ik niet doen met iemand die "zegt het allemaal wel te weten". Zelf heb ik meer dan genoeg ervaring in het produceren van allerlei soorten muziek, maar wil juist dieper in de commerciele dance duiken.

Echt volkomen ongeloofwaardig, als je zoveel releases hebt 'op je naam'... en zoveel ervaring met andere muziek, dan moet je wel verstandelijk beperkt zijn om niet al luisterend en zoekend op internet een commerciele productie te kunnen maken.
Je hebt toch oren, internet, tv en een radio hoeveel leermateriaal wil je .

Mag ik er tot slot nog aan toevoegen dat ik van alle reacties posts die mij op dit forum tegen de borst stuiten ( zijn er niet veel ) die van jou me echt zo ergeren dat ik nu al drie keer gepost heb om dat te laten weten...
Succes met je 'carriere' .

Wat ik dus bedoel, is mensen die SERIEUS iets gepresteerd hebben, en niet "een plaatje op youtube"
wat is volgens jou het verschil tussen een echte plaat (vinyl/cd) of een virtuele plaat (youtube/mp3) dan?
het medium maakt toch verder niet veel uit om te horen of iemand skillful genoeg is?
Mis een kots smiley.
hier: :r

Euuuh als ik mijn roes uitgeslapen heb?, nee grapje zeg maar, ik ben altijd in voor mede lotgenoten!

hahahahaha, ik wist t vantevoren: dit is natuurlijk weer tegen het zere been van mensen die zich aangesproken voelen. HEEERLIJK, om te zien hoe je in een paar uur een aantal mensen meteen over de flos kan helpen!

Echt weer een win-win topic. De mensen die aan de voorwaarden voldoen van wat ik niet zoek, amuseren zich met reacties, anderen kunnen genieten van de reacties die geplaatst worden!

Gooi er wat mij betreft maar een slotje op, want beter word t niet! hahahahaha

Thanks!

Sorry dat ik me bemoei... Ik zal toch een wat positievere reactie (neem als tip) plaatsen.
Ook als ik niet per se mee eens met de manier hoe de vraag gesteld is, heeft je tenminste een concreet idee. Wil je een ervaren producer, moet je zelf achter de schermen hier zoeken binnen de laatste topics van deze maand of de vorige wie plaatst wat, dan persoonlijk benaderen. Kijk naar zijn/haar profile/site, benader persoonlijk naar mensen met potentiëel talent. Ik werk ook samen en zoek nog uitdagingen en had interesse toen ik dit las, maar ik pas helaas niet aan jou profiel. Maar er zijn mensen hier genoeg met wie je wel zou kunnen contacteren vind ik.

Als ik jou was, wanneer zo een algemene oproep plaatst, zou ik een betere beschrijving plaatsen om wat je zoekt en wat je doet, en de bedoeling hiervan. Mensen kunnen dus jou ook persoonlijk afspreken, en het delen van de smaak, inzet en samenwerken laat zien of het project loopt of niet. Met weinig tijd moet je per se snel een effectief iemand vinden die direct weet wat hij/zij moet doen, geloof mij, mensen met ervaring in de commerciële muziek-business zitten NIET op forums te schrijven zoals ik bijvoorbeeld doe (en... voor commerciële doeleinden moet je denken aan de kosten die de producers op de rekening zetten, zo gaat het meestal...).

Succes met je zoektocht! :)

De kunst van een goede discussie voeren is juist om af en toe je mond te houden. *D

eens, hit the right spot :o:

@ 6 strak, zie m staan thnx. :okdan:

Ga nu opbouwende kritiek toepassen en mn mond houden. Goeie tiep Woodstock :okdan:

Hee rubbere robbie!
Oja, daar las ik een beetje overheen, ts vraagt om:

"aantoonbare ervaring in de dance/house scene is een must. en liefst doorgewinterde producer"

Wie weet kan raphie iets voor hem om betekenen op dat gebied, hij heeft immers ervaring met (no offence) cheesy trance dance muzak..

ik zie wel een match (sorry Raphie, ik meen het niet echt hoor :)
;

gerard jodel muzak :)

hmm ts woont wel in de buurt zo te zien, maarja, ik ben toch te nieuwerwets doordat ik op lullige stores als itunes en beatport uitbreng. Mja, cd en vinyl is uiteraard ook wel een zeer goed lopende markt op dit moment.

btw. wat al gezegd is, ben duidelijker. Commercieel is nogal vaag, soms kan het goed zijn maar een hoop commerciele dance is bagger.

Laatst gewijzigd:
Wat ik absoluut NIET zoek: hobbisten, zijlijn schreeuwers, beterweters, overmatige knoppendraaiers, drank/drugs producers, kijkers, opscheppers, blaaskaken, etc.

Ik voldoe aan alle bovenstaande niet-wensen, helaas anders had ik wel gesolliciteerd, het is in de buurt.

Back