Samen een danceproductie maken

peace man! vrede op de gehele wereld ende ofde aardbol. Ik heb er genoeg van van al dat tuig wat negatief doet over mensen die men helemaal niet kent. oke ik maak ook wel eens een foutje door mijn soms losse flodders, maar kom op man, peace weetje. jemig de mozes kriebels.

ook ik ben wel benieuwend naar de muziek van deze draad starter ;)

Arnout for President! :okdan:

Gezien wat voor eisen je stelt en hoe je reacties zijn lijk jij mij de grote blaaskaak, pimpampeter.
En ik dacht juist dat je in dat soort mensen geen zin had...

Gezien wat voor eisen je stelt en hoe je reacties zijn lijk jij mij de grote blaaskaak, pimpampeter.
En ik dacht juist dat je in dat soort mensen geen zin had...

Geachte heer/mevrouw PhonoGraf, zou u zo vriendelijk willen zijn uw frustraties elders te poneren? U zou mij er waarachtig een groot plezier mee doen.

Sorry hier gaat het nergens over? De TS heeft blijkbaar zijn doel bereikt, nou kom op met de release naar boven en "shut up and dance"!

Komaan Pimpam, post nou die track en laat ons even weten wie het gelukkige SF-lid is die de job in jouw studio heeft gekregen.
Dan is iedereen tevreden, toch ? *D

Ik ben de berichtengeschiedenis van de TS aan het lezen, en hij is wel consequent met zijn uitspraken, ik heb veel respect voor. Met feiten te horen/zien/proeven (neem dit gewoon als een vriendelijke mening, want ik wil geen negatieve indruk maken), dus een track of snippet, dan zullen we allemaal ophouden :)

Ik ben de berichtengeschiedenis van de TS aan het lezen, en hij is wel consequent met zijn uitspraken, ik heb veel respect voor. Met feiten te horen/zien/proeven (neem dit gewoon als een vriendelijke mening, want ik wil geen negatieve indruk maken), dus een track of snippet, dan zullen we allemaal ophouden :)

Waarom ga je nou iemand zijn berichten geschiedenis door spitten om met zon opmerking te komen? Hou dan gewoon je :bekdicht:

Waarom ga je nou iemand zijn berichten geschiedenis door spitten om met zon opmerking te komen? Hou dan gewoon je :bekdicht:

Ik ben het met jou niet eens sorry. Laten we dit zoals het is.

Als er sprake van sterke meningen is doe ik dat altijd, ook met valse vrienden, intuïtie noem men dat. :bekdicht:

Ik bedoel we hoeven geen zorgen voor te maken, in ieder geval is een belang van de TS en de samenwerking die hij zoekt.

(EDIT 14.34: wat heb ik hier te zeggen *monddicht nogmaals*)

Ik :).
En ik ben bang dat we pas een snippet gaan plaatsen als de release een feit is. Jullie zullen dus nog even geduld moeten hebben :)...
Hans maakt leuke tracks, dus dat kan nog wel eens wat worden. Maar hongKong jongens?

Ik heb zo'n hekel aan mensen die voor anderen dienen te bepalen of een draad al dan niet ten einde is..

Laten we eerst nog even wachten op die track. Beetje flauw dat ie eerst gereleased moet worden voordat wij hem mogen horen.

Back