Dat deze nog steeds gratis is!!!!!

ik heb zo'n 500 tal plugins gemaakt...zijn er mensen die nog een bepaald iets zoeken? (wel beetje algemeen houden, doe het wel op mijn eigen manier...:D)
Ja, ik wil graag de "maak in één muisklik de nummer 1 track" plugin :W

Nou, volgens mij heb ik dan toch ook een keer een aardige bijdrage aan dit topic;

voor wie op zoek is naar een gratis softsampler, probeer deze eens:

http://tx16wx.blogspot.nl/

perfview.png

Dit is de huidige versie (hierboven afgebeeld).

De ontwikkelaar is bezig met een v2.0:

sample3.jpg

Heb hem nu een paar dagen in gebruik en moet zeggen dat de sampler lekker transparant klinkt.

Met de filters kan je ook leuk experimenteren.

Nou, volgens mij heb ik dan toch ook een keer een aardige bijdrage aan dit topic;

voor wie op zoek is naar een gratis softsampler, probeer deze eens:

http://tx16wx.blogspot.nl/
kijkt aan, die gaan we ff uitchecken :koffie:

...

ff uitgechecked maar van het eventueel inladen van een sample snap ik geen ene reet, waar de F moet dat?! :? 8D

...

weer ff verder uitgechecked en ik snap het nu :eureka: je kan gewoon een wav OP het display slepen :geslaagd:

ff uitgechecked maar van het eventueel inladen van een sample snap ik geen ene reet, waar de F moet dat?! :? 8D

Dat had ik de eerste keer ook, het was niet gelijk duidelijk :D.

Maar je kan idd slepen, of anders rechtsklik op <none> en dan "New perf + slot + program", daarna in rechterschermpje rechtsklik : "Create from Wave" en blader op je pc.

Ik zie het al 6 trak, dat slepen is toch niet de bedoeling helaas.

Je moet dit doen;

rechtsklik op <none> en dan "New perf + slot + program", daarna in rechterschermpje rechtsklik : "Create from Wave" en blader op je pc, kies een sample.

Dan de gekozen sample rechts aanklikken en dan kan je via de menuknoppen o.a. bij keymapping komen.

Beetje omslachtig is het wel maar als je eenmaal weet hoe 't werkt dan is 't ding best te pruimen. Graties he :).

8~ vind t een te gekke sampler! ben erg benieuwd naar de pro versie....(weliswaar niet gratis)
maaaar. echt stabiel werkt ie niet echt in Studio one. veelal GUI die verdwijnt... en DAW helemaal ophoud. erg jammer.
Toch blijf ik de short circuit 2 een topper/ beter vinden imho.

Back