Vakantie!!!!!!!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Je kan het altijd nog gebruiken als ongedierte verwijderaar :D Maar wat denk je zelf? is het echt kut of zeggen alleen je vrienden dat? (vragen,vragen)
Toen ik voor het eerst acid draaide in 1987 vonden de aanwezige het ook kut (harige bikers en boeren) maar er is toch een hele cult ontstaan..... IDM of Abstract is ook niet voor iedereen maar is het daarom kut? Die onrendabele sbs6 tokkies die op tv hun longen uit hun lijf krijsen verkopen wel weer plaatjes :)
eeeh Rinus geloof ik (probeer hier het nieuws een heel klein beetje bij te houden natuurlijk) en die gast ooit van de bus (das pas bagger) dus hophop aan de slag (eerst even langs de mental coach natuurlijk) :)

... IDM of Abstract is ook niet voor iedereen maar is het daarom kut? ..

Ja.

O nee, dat was dubstep....

Of wacht,.. nee, dat is 't allebei!

:bekdicht: ...okee... 't is smaak en dus niet per se kut... of zo...

Ok, pruts wel gewoon verder... Vooral omdat ik het niet kan laten! :-P Maar ik ben nog steeds sceptisch over m'n geklooi.. :-D

Ok, pruts wel gewoon verder... Vooral omdat ik het niet kan laten! :-P Maar ik ben nog steeds sceptisch over m'n geklooi.. :-D

Als je lol hebt in wat je doet is dat het enige dat telt!
En kijk naar Seasick Steve, als je gewoon lol blijft hebben in muziek maken kan je in je pensioen nog gewoon doorbreken :)

Als je lol hebt in wat je doet is dat het enige dat telt!
En kijk naar Seasick Steve, als je gewoon lol blijft hebben in muziek maken kan je in je pensioen nog gewoon doorbreken :)
Zucht.. Doorbreken..? Zou ik daar nou vrolijker van worden? :-S

Eh ik bedoel, je zou maar doorbreken met iets waar je zelf sceptisch over bent! :-S

Ach, ik denk dat doorbreken ook niet alles is, maar sceptisch of niet, zonder dromen vaart geen mens wel denken ik. Zelf kan ik ongeacht de kwaliteit van wat ik aan het maken ben best wel eens dromen hoe het zou zijn dezelfde performance uit te voeren voor 100.000 man op een topfeest.

Ach, ik denk dat doorbreken ook niet alles is, maar sceptisch of niet, zonder dromen vaart geen mens wel denken ik. Zelf kan ik ongeacht de kwaliteit van wat ik aan het maken ben best wel eens dromen hoe het zou zijn dezelfde performance uit te voeren voor 100.000 man op een topfeest.

Ik zou eerder nachtmerries krijgen over 100.000 man die, zodra ik op het podium klim, halsoverkop naar de uitgangen vluchten.. :-)

Maar misschien heb ik ooit te veel Asterix en Obelix gelezen...

Cacofonix.jpg

Laatst gewijzigd:
attachment.php

Wat een heerlijk gevoel was dat trouwens, tijdens mijn vorige muzikale vakantie :eureka:
Gewoon maandenlang van niemand enig kritiek gehad!
Dus de verleiding is groot, om er lekker de brui aan te geven... :-P

Attachments

• 009.jpg
    009.jpg
    48,6 KB · Bekeken: 62
Die kritiek van anderen moet je eigenlijk helemaal niets doen. Zolang jij er plezier aan hebt kan je gewoon door blijven gaan.

En als je weet dat anderen het toch niet mooi vind en je geen kritiek wilt kan je het ook gewoon niet meer laten horen! :eureka:

Of probeer iets totaal anders te doen wat betreft muziekstijl. Als je 4 on the floor gewent bent, doe is wat breakbeat dingen of andersom. Of ga met soundscapes aan de gang. Er is zoveel (meer) mogelijk.

Gewoon doen dan, als je er toch geen ruk aan vind ga ik je niet proberen over te halen ermee door te gaan :D

attachment.php

Heb er even over nagedacht... Meestal ontstaan m'n trackjes uit een impuls. Dan ben ik even heel gefascineerd bezig en vind ik het zo'n 4 dagen leuk. Daarna ga ik me er aan ergeren en kan ik niet objectief meer luisteren. En het kost allemaal best veel tijd, ook vanwege m'n inmiddels outdated pctje....

Ik laat het aan anderen horen, omdat ik niet alleen voor mezelf muziek probeer te maken. Allleen terwijl ik het liefst zou hebben dat ik de luisteraar een plezier doe, ontstaat er meer iets van agossie bij de meeste mensen die ik ken! :-P Toch vind ik wel dat ik er op vooruitga. Nadat ik vorig jaar heb een aantal maanden niets heb gemaakt, had ik er opeens daarna weer energie voor.

Vrolijke bloemetjes fotograferen vind ik trouwens ook leuk.. En daar krijg ik meestal positieve reacties op! :-D

Attachments

• 014.jpg
    014.jpg
    40,4 KB · Bekeken: 57
Laatst gewijzigd:
Wat doe je wanneer je een paar jaar muziek probeert te maken en niet het gevoel hebt dat het echt goed valt bij de luisteraar? Dat je vrienden je medelijdend aankijken wanneer je over je compositietjes begint? En dat je er zelf niet met meer plezier naar luistert?

Tja... :-P

een reality check inlassen ?

Wat doe je wanneer je een paar jaar muziek probeert te maken en niet het gevoel hebt dat het echt goed valt bij de luisteraar? Dat je vrienden je medelijdend aankijken wanneer je over je compositietjes begint? En dat je er zelf niet met meer plezier naar luistert?

Tja... :-P

nou gewoon:
schouders rechten
en

4461.jpg

Idd gewoon doorgaan.. 't is Jouw muziek toch??
Er is altijd wel iemand die wat te zeuren heeft :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back