Analogmadness
Addicted to vintage
Fuck it wat iedereen ervan vindt gewoon lekker prutsenOh en ik gebruik mn muziek altijd om mensen mn huis uit te jagen als ze te lang blijven hangen, diendt et ook nog een doel
![]()
+1

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fuck it wat iedereen ervan vindt gewoon lekker prutsenOh en ik gebruik mn muziek altijd om mensen mn huis uit te jagen als ze te lang blijven hangen, diendt et ook nog een doel
![]()

Maar wat denk je zelf? is het echt kut of zeggen alleen je vrienden dat? (vragen,vragen)

... IDM of Abstract is ook niet voor iedereen maar is het daarom kut? ..
...okee... 't is smaak en dus niet per se kut... of zo...
Hangt ervan af wie het maakt natuurlijk
Autechre klinkt wel weer heel dikOk, pruts wel gewoon verder... Vooral omdat ik het niet kan laten! :-P Maar ik ben nog steeds sceptisch over m'n geklooi.. :-D

Zucht.. Doorbreken..? Zou ik daar nou vrolijker van worden? :-SAls je lol hebt in wat je doet is dat het enige dat telt!
En kijk naar Seasick Steve, als je gewoon lol blijft hebben in muziek maken kan je in je pensioen nog gewoon doorbreken![]()
Ach, ik denk dat doorbreken ook niet alles is, maar sceptisch of niet, zonder dromen vaart geen mens wel denken ik. Zelf kan ik ongeacht de kwaliteit van wat ik aan het maken ben best wel eens dromen hoe het zou zijn dezelfde performance uit te voeren voor 100.000 man op een topfeest.

Wat doe je wanneer je een paar jaar muziek probeert te maken en niet het gevoel hebt dat het echt goed valt bij de luisteraar? Dat je vrienden je medelijdend aankijken wanneer je over je compositietjes begint? En dat je er zelf niet met meer plezier naar luistert?
Tja... :-P

Wat doe je wanneer je een paar jaar muziek probeert te maken en niet het gevoel hebt dat het echt goed valt bij de luisteraar? Dat je vrienden je medelijdend aankijken wanneer je over je compositietjes begint? En dat je er zelf niet met meer plezier naar luistert?
Tja... :-P