En dan nu, een funky muziekje!

Heel leuk, ik zou alleen willen dat er nog wat andere instrumenten een solootje komen doen. Bij gebrek aan andere muzikanten misschien een orgel en synth solootje ? Nu heb je het inderdaad gehoord na 2 minuutjes, bij wat meer instrumenten mogen hier voor mij nog ettelijke minuutjes bij. Joris

Wow Trigg !

Ik kan me helemaal vinden in die groove, vibe on !!! Helemaal mijn ding (eeeeeh nou ja eeeh van jou dan, maar eeeeeh je snapt me wel :D )

CJ

Thanks guys!

Wat extra instrumenten erbij is wel leuk ja,.. misschien een blazertje langs laten komen!

Relaxed man! 8) Maar mag van mij wel wat langer duren, en idd dan wat uitbouwen met andere instrumenten enzo...

Heel leuk Trigg. Er zou inderdaad wel wat aan instrumenten bij kunnen. Of wat meer nadruk op een clavinet solo ofzo.

Erg nifty trigg! Ik wil pvd ook een Rhodes :D

nif·ty   /ˈnɪfti/
[nif-tee]
adjective, -ti·er, -ti·est, noun, plural -ties. Informal .
–adjective
1. attractively stylish or smart: a nifty new dress for Easter.
2. very good; fine; excellent: a nifty idea.
3. substantial; sizable: We sold the car for a nifty profit.

Yaaa!!! Rhodes Rules.. :okdan:

Heerlijke groove... en erg lekker die jazzy akkoordjes... :halleluja

De basgitaar mag van mij iets minder donker, desnoods ten koste van iets anders. Een blaasinstrument hier en daar zou inderdaad wel cool zijn, als het maar niet de overhand krijgt. De breaks hebben ook niet het 'hier-ben-ik' gehalte, maar dat is waarschijnlik ook de bedoeling niet, ach ja.

Wel lekker groovy verder!

En nu ga ik naar bed, slaaptekort inhalen :P

Klinkt leuk, maar ik vind de beat verre van groovy. Beetje statisch, moet echt de pan uit swingen en dat doe ie nou echt niet (althans niet op mijn 15 euri flutboxjes, de referentie, toch? ;))

ik snap het wel qua beatkritiek
maar het orgel is mooi bespeeld vooral dan ook
:yamaha:

lekkere groove hoor
je hebt het lekker in de vingers

Ik volg Squeekz, in zijn mening en naar bed (fin ja, naar mijn eigen bed dan he)

yoow, ja ik ben het eens met de kritiek over beats, crashes, afwisseling.. het is ook nu 1 avond werk.. maaaar volgende week komt er een blazer langs dus dan komt ook versie 2 online!

Back