[Nu-Disco] Take Control

Maar toen merkte ik dat ik te veel 'kind in een speelgoedwinkel' was en er nauwelijks producties uit mijn vingers kwamen.
Ook was ik te veel bezig met kopen en verkopen van vintage gear en ook te veel met reparaties en onderhoud bezig ipv muziek maken.
Langzaam aan heb ik zowat al mijn studio gear verkocht en nu lijkt het juist wel alsof ik veel meer 'out of the box' kan denken :)
Hee, dat klinkt exact als de weg die ik heb begaan. Tot een paar jaar terug heel veel vintage meuk gehad, maar veel teveel bezig geweest met ruimtegebrek, gedoe met kabels en onderhoud, en nu grotendeels in-the-box. Zoveel meer vrijheid daarmee verkregen! In the box kun je ook makkelijker met meer nummers tegelijk aan de slag. Geen gedoe met instellingen en faders op je mengtafel en zo. It's a bliss! :W

Over je liedje: klinkt gewoon heerlijk swingend disco. :okdan: De stem is niet helemaal mijn smaak (iets teveel outgoing in je face), maar past wel bij de muziekstijl, dus negeer deze opmerking vooral.
Hm, een 70s disco blazers sectie erbij zou ook superleuk zijn.

Hm, een 70s disco blazers sectie erbij zou ook superleuk zijn.

Zit er stiekum wel een beetje in hoor.. alleen in die horn stab in het begin en komt nog een paar keer terug.
Wilde het er niet te dik bovenop leggen.

Maar dank voor de feedback.
Ja, in the box heeft zo veel voordelen ook met automation en workflow.. niet te vergelijken gewoon.

Back