computer horen denken door speakers

Ik had dat ook met een usb apparaat + computer. Heel irritante piep/digitaal geluid bij het gebruik van de muis, scrollen e.d. Het usb apparaat en pc waren dezelfde groep aangesloten. Blijkbaar krijg je dan toch een soort van loop ofzo. Als je die twee nou op verschillende groepen kan zetten. Loste bij mij het probleem wel op in ieder geval...

Weet je zeker dat het niet je "pc beep" spoor in de mixer is?? Ik had dit probleem ook. Standaard in windows 7 staat die aan.

Is het probleem al opgelost?

Probeer anders eens je computer aan te sluiten (desnoods via een even zelf te maken verloop) waar je de aarde los haalt.

Ik heb er ook last van terwijl mijn computer niet eens in mijn setup meedoet. Mijn PC staat iets van 2 meter van mijn setup en is dus verder helemaal nergens op aangesloten maar als ik met muziek bezig ga moet ik hem uitzetten want anders hoor ik dus ook constant zo'n irritante storing.

Voeding!
nee ok maar... stel je hebt een koptelefoon en daarnaast een USB muis aangesloten in de voorkant van de PC dan kan de muis danig 'ratelruizen' (waarschijnlijk nog erger met made in PRC rotzooi nutuulk) als je de USB muis aan de anderzijde aansluit dan is het weg...

Voeding!

idd ging bij mij de vervelende muisratel weg toen ik een cooler master voeding erin zette, een modulaire, dus nooit te veel kabels in je pc.

Back