Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wsl dat ik er dit weekend mee aan de slag ga....
en dat vrij toevallig bijna alles ervoor in huis is.....

Ik heb eindelijk deze besteld. Moet leuk combineren met mijn vacoloco Tron volgens mij.
Ik vraag me alleen af of het (on) verstandig is de uitgangen van die triggermodule (niet te bufferen met transistorretjes (?) Eigelijk weet ik wel zeker dat ik dat wel ga doen. Ik meen dat erbinnenkort een zak met 1000 bc547 op de knutselclub ligt en ja, daar moet je toch iets mee doen. En dan nog al die leds die er in moeten.....
damn ik en mijn grote voorbarige mond altijd....
helaas niet de juiste spullen in huis en nog niet aan begonnen
edit: in mn overenthousiasme pdf's enzo gepost zonder naar de site te referen![]()
boehoeeeeeeee!!!!Sja en dan heeft de knutselclub komende maand ook nog eens zomerstop...

Dan kom je toch hier knutselen?boehoeeeeeeee!!!!![]()

Yeah.... i've got a new missionDan kom je toch hier knutselen?![]()
Heb van alles, karton, papiertjes, stickertjes, knutsellijm....

Well spoken master....Do not underestimate the power of the knutselclub
Yeah.... i've got a new mission
Mis alleen nog de vingerverf in t lijstje. Heb je die nog in bestelling staan?![]()
ik heb een klein zusje van 8, dat moet geregeld kunnen worden 
. De print is inmiddels onderweg.Van de partlist heb ik een word document gemaakt.....Een link naar zijn website is natuurlijk geen probleem: http://xlargex.xl.funpic.de/. De losse printen staan onder TR808 -> Instruments. Dat is mijns inziens ook netter dan klakkeloos zonder bronvermelding zijn werk kopiëren...

Nog wat gebeurd in de tussentijd?
. De polyvoks filter had voorrang.
Leuk project, zal er wel eentje willen bouwen zonder sequencer alleen midi in....