waz
Hobbyhoer
Is voor mij een vrij nieuwe winkel. Was erg sceptisch vooral omdat (dit tja klinkt raar) ze werken met pro audio systemen en gasten.
Was dus in de veronderstelling als amateur niet serieus genomen te worden. Gelukkig hebben ze niet beantwoord aan mijn scepsis. Anders gezegd je word serieus genomen er werken daar gasten die weten waar ze het over hebben, liefde voor muziek en hun producten hebben (mijn perceptie).
Het gaat dus niet alleen om verkoop of praten naar je mond.
Aftersales en klantenservice: binnen de garantie, kan ik alleen maar zeggen perfect, geen gezeik, verdachtmakingen or what so. Je hoeft dus niet te hielen likken/ slijmen of hopen dat verkopers kop goed staat, zoals weergegeven in onderstaande topic: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=144018
Weet niet hoe ze buiten de garantie reageren, geen ervaring mee.
Wat maakt Helios (tot nu toe) beter dan de rest:
1. je word serieus genomen.
2. de menselijke maat telt daar
3. geen gezeik binnen de garantie
4. oplossingsgericht werken ipv conflictueus, zoek het maar uit houding.
5. praten niet naar je mond
Overall conclusie: Is voorspelbaar gezien bovenstaande, gewoon goed, boven verwachting. Nu maar hopen dat ze deze ethos vasthouden ook in de toekomst. Hiermee onderscheiden zij zich van de rest.
Was dus in de veronderstelling als amateur niet serieus genomen te worden. Gelukkig hebben ze niet beantwoord aan mijn scepsis. Anders gezegd je word serieus genomen er werken daar gasten die weten waar ze het over hebben, liefde voor muziek en hun producten hebben (mijn perceptie).
Het gaat dus niet alleen om verkoop of praten naar je mond.
Aftersales en klantenservice: binnen de garantie, kan ik alleen maar zeggen perfect, geen gezeik, verdachtmakingen or what so. Je hoeft dus niet te hielen likken/ slijmen of hopen dat verkopers kop goed staat, zoals weergegeven in onderstaande topic: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=144018
Weet niet hoe ze buiten de garantie reageren, geen ervaring mee.
Wat maakt Helios (tot nu toe) beter dan de rest:
1. je word serieus genomen.
2. de menselijke maat telt daar
3. geen gezeik binnen de garantie
4. oplossingsgericht werken ipv conflictueus, zoek het maar uit houding.
5. praten niet naar je mond
Overall conclusie: Is voorspelbaar gezien bovenstaande, gewoon goed, boven verwachting. Nu maar hopen dat ze deze ethos vasthouden ook in de toekomst. Hiermee onderscheiden zij zich van de rest.

)