Roel_en_Sam Ouwe rot Lid sinds 18 oktober 2002 Berichten 565 Locatie N-B 25 mei 2003 #1 Waarvoor zouden jullie gaan voor de Lx7 of de mx400 (spirit of yamaha) Ik heb al een Mx aanbetaald maar ik kan nog switchen.
Waarvoor zouden jullie gaan voor de Lx7 of de mx400 (spirit of yamaha) Ik heb al een Mx aanbetaald maar ik kan nog switchen.
bambamstudio Certified MoogPro Lid sinds 15 september 2001 Berichten 8.914 Locatie Eindhoven 25 mei 2003 #2 Hoeveel thread heb je nu al aangemaakt over de yamaha en de spirit mixers? Dit heeft echt geen zin op deze manier. Vandaar dat ik de thread sluit. Hou het gewoon bij 1 thread over hetzelfde onderwerp. Reageert er niemand op dan is dat jammer. NIEMAND is VERPLICHT te reageren op een thread.
Hoeveel thread heb je nu al aangemaakt over de yamaha en de spirit mixers? Dit heeft echt geen zin op deze manier. Vandaar dat ik de thread sluit. Hou het gewoon bij 1 thread over hetzelfde onderwerp. Reageert er niemand op dan is dat jammer. NIEMAND is VERPLICHT te reageren op een thread.