Origineel geplaatst door Grooveron
op dit moment de Prophet 10 met daar boven op de Prophet 5.
kan ik me uuren mee vermaken
jaja wrijf het er maar in
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
op dit moment de Prophet 10 met daar boven op de Prophet 5.
kan ik me uuren mee vermaken

Origineel geplaatst door Slipperman
heb sinds kort een nieuw speeltje...
mijn vriendin... das nu mijn favoriet![]()
zit er ook een ON/OFF knop op ,...?

Origineel geplaatst door rondroyd
zit er ook een ON/OFF knop op ,...?
![]()
![]()

Origineel geplaatst door Bahamut
als 't dan ff niet goed loopt met de relatie doe je gewoon een factory reset![]()

Wat een beest is dat, zelfs als je er geen geluid door heen pomt kun je er mee freaken©
Origineel geplaatst door Roel
welke sequencer gebruik je ?![]()
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
das geen on/off knop hoor. Zoiets heet een loudness knop, als jij het tenminste over hetzelfde knopje hebt.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
das geen on/off knop hoor. Zoiets heet een loudness knop, als jij het tenminste over hetzelfde knopje hebt.

om het even on topic te houden.
dat heet op apparatuur meestal poes-button ofzo... of hoe schrijf je dat: ah! ... push-button![]()

Bijt er maar eens in of druk er maar eens hard op, ik weet zeker dat het daarna OFF is![]()
Met zachtjes behanden gaat hij meestal ON. en daarna kan hij inderdaad behoorlijk hard![]()

het mooie is... als je apparatuur net hebt... dan is het een druk op de knop en los..
als het knopje wat ouder wordt, en versleten raakt, dan moet je soms iets harder drukken of je creativiteit uit de kast halen wil het nog werken c.q. het gewenste effect geven, dat is weleens lastig (ineens schiet door mijn achterhoofd, je kunt het natuurlijk ook vervangen !)![]()