EMS Filter PCB - Groupbuy

Patience, grashopper :)

Als er één ding is waar je soms lang kan op wachten, dan is het wel de post...
(Oh, en terugbetaling van de belastingen, grrrr!)

ik heb helemaal geen haast hoor... 'k zit toch al 39 jaar zonder EMS filter dus een paar dagen extra kan echt geen kwaad ;)

misschien kan Woody even updaten of alles al verstuurd is en we dus kunnen concluderen dat er iets verkeerd is gegaan.
gewoon ter informatie...

Ik zie dat er al een aantal binnen zijn. En allen zijn vanaf een brievenbus verstuurd. De anderen helaas van een andere brievenbus. Ik werk/studeer nu tijdelijk in Enschede, en moet elke dag daarheen reizen vanuit Utrecht. Ik heb dus alle pakketjes daar op de bus gedaan.

Ik heb vandaag contact gehad met de TNT, nadat ik ben gaan kijken bij die bus. Het blijkt dat ik een fout heb gemaakt. De brievenbus is namelijk vanwege een wegopbreking tijdelijk buiten gebruik :frons:, terwijl dit niet op de brievenbus was aangegeven. Gelukkig was een medewerker van de TNT zo vriendelijk om mij te helpen, en het lijkt nu allemaal goed te komen. :okdan: aardige lui die Tukkers!

Mijn nederige excuses voor de problemen. Voortaan geef ik de stapels pakketjes gewoon af bij de balie, dan krijgen we dit gelazer niet nog een keer.

Overigens zijn de pakketjes voor diegenen die potmeters hebben besteld nog niet op de bus gegaan, die gaan morgen.

Als je nog vragen hebt, graag via email / PB.

Groeten,
Woody

Ik ook (dit weekend), thanks! Mijn ervaring is wel dat het tegenwoordig allemaal wel wat langer kan duren met de post (heerlijk die privatisering!)

hier ook binnen, nu eerst de gaatjes van het pcb uitvijlen want anders issie niet te solderen(fuk wat zitten er veel)

Back