luze
Stamgast
Eh ja ik heb ook 3 gele maar die andere 47n en de 10n kon ik wel plaatsen.. maar wat ik er van begrijp is die andere C3 maar dan mis ik toch nog 1 of die is overbodig geworden en niet veranderd of vice versa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oeps, foutje. Die naast de TL074 kun je weglaten, zal de werking van de module niet beïnvloeden.Euhm ligt het nou aan mij of mis ik een condensator van 100nF?
Ik heb er gehad 4 roode en 1 gele waarvan ik er van uit ga dat die rode gematched zijn.. Maargoed ik tel er in de BOM 5, en in het schema ook 5, maar op het plaatje van de print van Yves tel ik er toch echt 6 er zit er eentje naast de TL074 die ik niet terug kan vinden. Of ben ik nou abuis?
0.1 (k?).

Als eerste mis ik de 100 uF en ook de 10ohm weerstanden en nog 1 100nf en ik heb 1 condensator over en 2 zwarte ..........
- de dikke zwarte dingetjes zijn ferrite beads en kunnen gebruikt worden in plaats van de 10R weerstanden.
Die 100uF is niet nodig zie een paar post terug
Wat ben ik een sufferd!
Kan alsnog. Levering nog voor de kerst. (Als de posterijen doen wat ze moeten doen)Wat ben ik een sufferd!
Zit ik braaf te wachten op Woody's pakketje, denk ik 'naar België duurt altijd wat langer..'
Begin ik toch te twijfelen, trek mijn emails na...
Blijkt dat ik stomweg vergeten ben daadwerkelijk te bestellen
Jeuuuuzzzzzzz, wat ben ik een uil!