EMS Filter PCB - Groupbuy

Nog steeds niets binnen.........=(
Ik snap niet hoelang zoiets in de post blijft 'zitten'

En nog niets??... Wmonk gepbt maar hij geeft geen antwoord en geeft niet thuis. Wmonk als je nog leeft graag reactie.

En nog niets??... Wmonk gepbt maar hij geeft geen antwoord en geeft niet thuis. Wmonk als je nog leeft graag reactie.
Woody zei maandag dat ie iemand al 3x het kitje had opgestuurd en dat het niet aankwam....
Dat zal dan wel over jou gaan.... :P

Woody, sorry voor de late reactie, maar het pakketje is hier wel al binnen onderhand! Hartelijk dank voor je goede service ;)

Woody zei maandag dat ie iemand al 3x het kitje had opgestuurd en dat het niet aankwam....
Dat zal dan wel over jou gaan.... :P

Mooi dan heeft iemand dus wat te knutselen. Ik helaas niet. Vind het toch vreemd dat ie niet reageert en nagaan waar het fout gaat.

Mooi dan heeft iemand dus wat te knutselen. Ik helaas niet. Vind het toch vreemd dat ie niet reageert en nagaan waar het fout gaat.
Na 3 pogingen zou ik het ook zat zijn.... Op de hele EMS-kitjes run heeft ie hierdoor dik verlies gemaakt :P

Mijn kit is ook 2x verstuurd moeten worden, maar toch fijn dat hij het blijft proberen
:okdan:
waarschijnlijk niet echt bevordelijk voor zijn winstmarge op die manier ...

Bedankt Woody !

Tijdens de laatste MASK bijeenkomst ben ik met het EMS filter begonnen ....
De pcb soldeert best fijn....

Door het ontbreken van een silkscreen is het zoeken geblazen, goed naar het plaatje kijken en nog eens goed kijken voordat je een definitief plekje aan t onderdeel geef :P

Bijzonder dat er zoveel mensen zijn waarvan het pakketje niet aankomt, bestel zelf erg veel en woon in een doolhof, maar heb nog nooit meegemaakt dat iets niet aan kwam.

Als je postbode geen briefje achterlaat en/of je zelf niet/nooit thuis bent gaat het pakketje uiteindelijk retour afzender...

Gisteravond heb ik de rest van het pcb'tje gevuld. Het viel me op dat er 1 boorgaatje te weinig is op t pcb. :P

Het gaat om de - aansluiting van 't 1u elco'tje rechtsboven......
diode-VCF-discrete-LAYOUT.jpg

Ik denk dat de gaatjes-boor-meneer er eentje over het hoofd heeft gezien, ik heb hier ook een pcbtje die een gaatje mist.

Maar dat geeft niet, duw ik gewoon wat harder..

LOL

Krijg nu trouwens toch ook wel zin om zoiets te gaan maken, toch net weer een 6u rack gemaakt, dus er is weer wat ruimte.

Ik heb eventueel nog een frontpaneeltje + PCB + kit over als je interesse hebt. (front in euro formaat)

Oh, wat het mij ook gekost heeft, :)

20 euro voor het paneel (die is door R Koppers gemaakt)
13,50 voor de pcb
17,50 voor het kitje (uit mijn hoofd)
Verzendkosten, ik denk ca 3,50 ?

Totaal : 54,50

Ik heb ook nog een 5U panel (ook van R, koppes) prijs is idem.

Ik heb ook nog 6 Cliff Knoppen met gekleurde geanodiseerde inserts voor bij het filter, die kosten 20 euro, (past alleen op het 5U panel ivm schaalverdelings rond de potmeter)

Ik zal straks even wat pics maken en hier plaatsen.

Woody heeft voor de 16u/50V elco een 22u/63V en voor de 2* 22u/50V (in t voedingspad) 2* 22u/25V in t kitje gedaan.
Deze wijken af van de builddocs, de exacte reden hiervan weet ik niet en ik heb het nog niet aan 'm gevraagd......

Het pootje aan de - kant van de 22u rechtsboven heb ik *omgebogen en zo aan het aardepad gesoldeerd :)

Laatst gewijzigd:
Back