Van der Vorst ziet sterren: Afrojack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
tsja... ik moet zeggen... het is er niet beter op geworden geworden... maar goed, ik kapte sowieso al met top-40 luisteren zo'n 20 jaartjes geleden...

wij zijn ook ouwe lulluh :D

eigenlijk zou elke platenboer bij moeten houden welke plaatjes er pcies verkocht worden aan de consument of waar naar wordt gevraagd zodat 'ie ze ff bestellen kan, dat virtuele formulier versturen en dat men DAAR dan een top-40 van gaat maken... helaasch werkt het nutuulk pcies andersom :D

maar ach, welke consument heeft er anno 2011 nog een platenboer nodig of welke artiest een record label :eureka: D.I.Y. baby!

het feit dat er op dit mooie synthforum zo'n discussie ontstaat over iemand die laxeermuziek maakt, is toch juist goed?
dat wil zeggen dat iedereen hier juist opmerkt en het jammer vind dat er een gestage daling plaatsvindt van het (muzikale) niveau in nederland

het ging mij meer om die puberale opmerkingen van catalunya over die vrouw. en haar borsten.
even tot bezinning komen en je realiseren wat je zegt over iemand die je niet kent. raar type hoor, zal vast.

maar zn reactie zegt alweer genoeg; iemand om met een boog omheen te gaan.
sorry dat ik wat gezegd heb.

zelfde geldt voor typeringen als aandachtshoer en zo. volgens mij is zo iemand vrij eenvoudig te ontwijken, kwestie van zo weinig mogelijk ranzige of domme tv kijken en bladen lezen. doe je dat wel, dan loop je een risico. klinkt allemaal wel flink natuurlijk, mar wordt al minder leuk als het over je zus, moeder, dochter of zo gaat. lijkt me een tikkeltje onnodig.
maar ok, ga gerust je gang verder.

Verbaasd me dat ze nog zwanger kon raken. Ik dacht eerst dat het een vent was met haar zware stem en haar opgeblazen tieten. Wel sneu voor die baby dat die aan opgeblazen tieten moet gaan zitten lurken.

Waarom ben je daar verbaast over? Wees blij voor der, is toch mooi om ouder te worden, ongeacht wat er in haar persoonlijke leven speelt.
Wie weet is de dame in kwestie wel een hele goede moeder, ken je haar persoonlijk?

Bovendien moet je geen rare dingen roepen, als die ''vent'' voorstelt om jou eens een keer mee te ''nemen'' achter je synthjes vandaan dan weet ik wel waar jij mee instemt..
Juist, je bent gewoon jaloers op die baby!!

Lijkt me overigens geen discussiepunt op een synthforum..

het ging mij meer om die puberale opmerkingen van catalunya over die vrouw. en haar borsten.
even tot bezinning komen en je realiseren wat je zegt over iemand die je niet kent. raar type hoor, zal vast.

maar zn reactie zegt alweer genoeg; iemand om met een boog omheen te gaan.
sorry dat ik wat gezegd heb.

zelfde geldt voor typeringen als aandachtshoer en zo. volgens mij is zo iemand vrij eenvoudig te ontwijken, kwestie van zo weinig mogelijk ranzige of domme tv kijken en bladen lezen. doe je dat wel, dan loop je een risico. klinkt allemaal wel flink natuurlijk, mar wordt al minder leuk als het over je zus, moeder, dochter of zo gaat. lijkt me een tikkeltje onnodig.
maar ok, ga gerust je gang verder.

wat leuk dat deze draad zo veelzijdig is geworden dat de dramaqueenhandelaertjes van SF er ook hun plekkie hebben gevonden, top! :okdan:
misschien moeten we het ook nog hebben over t bannen van sommige leden.., over met 2 maten meten door de mods enzo.. over bradley, soft versus hard, mac vs pc.. takketrens en tiesto
en meer van dat soort bullshit
trouwens, naar mijn weten had 1 van de handelaertjes zijn eigen afscheid aangekondigd, jammer dat ie niet te vertrouwens is dus 8o)
zet m op jonges!
ik mis ook nog politiek getinte onderwerpen :(

eerder een beetje dom

mag je geen mening hebben als je in synthesizers handelt? verval je dan beneden een bepaalde morele standaard en mag je niet meer meepraten? en waarom dat neerbuigende toontje, 'handelaartjes'? ik kan me helemaal niet herinneren dat je me op die manier aansprak toen je iets van me wilde kopen.

en het is toch ook niet dat ineens de thread ontspoort? hij staat al vanaf het begin, naast de kritische discussie over de muziek, in het teken van jaloezie en triviale randverschijnselen?!

maar wat ik al zei.. ga gerust je gang

die daling begon in de jaren 90, en ondertussen is het begrip "goede muziek" natuurlijk ook nogal bijgesteld :)

Wat mij betreft begon 'de daling' toen synthesizers mainstream in de muziek werden.
En dat was in de jaren 80.

Maar dat vind ik dus..

nou ja
tis opmerkelijk dat er pas bij de opmerking van catalunya door je ingegrepen wordt
en t "handelaertjens" gebruik ik zo vanwege dat bitchfighterige altijd tussen de bij iedereen bekende personen. das best structureel te noemen.
ik heb die ms20 toen graag van je gekocht, had een mooie prijs, en was top :)

maar goed
als jullie nu mij een stom kind vinden, dan neem ik alle schuld op me en kunnen we weer verder
top toch, waar waren we?
:D

1987

1: piet veerman sailing home
2: jan hammer crockett's theme
3: whitney houston i wanna dance with somebody
4: mixed emotions you want love (maria maria)
5: madonna who's that girl
6: rick astley never gonna give you up
7: club nouveau lean on me
8: aretha franklin & george michael i knew you were waiting
9: starship nothing's gonna stop us now
10: marrs pump up the volume
11: mel & kim showing out
12: madonna la isla bonita
13: mel & kim respectable
14: george michael faith
15: jackie wilson reet petite
16: los lobos la bamba
17: george michael i want your sex
18: robert cray band right next door
19: u2 with or without you
20: gregory abbott shake you down
21: michael jackson & siedah garrett i just can't stop loving you
22: boy george everything i own
23: tony esposito papa chico
24: scorpions still loving you
25: level 42 running in the family
26: crowded house don't dream it's over
27: terence trent d'arby wishing well
28: labi siffre (something inside) so strong
29: bee gees you win again
30: pepsi & shirley heartache
31: ub 40 maybe tomorrow
32: bon jovi livin' on a prayer
33: ll cool j i need love
34: ferry aid let it be
35: fleetwood mac big love
36: sabrina boys
37: michael jackson bad
38: herb alpert & janet jackson diamonds
39: pet shop boys it's a sin
40: housemartins caravan of love

2007

1 jeroen van der boom jij bent zo
2 andré hazes & gerard joling blijf bij mij
3 jeckyll & hyde freefall
4 nelly furtado say it right
5 mika relax take it easy
6 mika grace kelly
7 fergie big girls don't cry
8 rihanna featuring jay-z umbrella
9 enrique iglesias do you know
10 beyoncé & shakira beautiful liar
11 timbaland featuring keri hilson the way i are
12 nelly furtado all good things
13 gwen stefani featuring akon the sweet escape
14 gerard joling maak me gek
15 plain white t's hey there delilah
16 bløf alles is liefde
17 enrique iglesias tired of being sorry
18 xyp body to body
19 yves larock rise up
20 michael bublé everything
21 justin timberlake lovestoned-i think she knows
22 tiësto featuring christian burn in the dark
23 guus meeuwis tranen gelachen
24 maroon5 makes me wonder
25 nelly furtado y juanes te busqué
26 kaiser chiefs ruby
27 u2 window in the skies
28 james blunt 1973
29 booty luv boogie 2nite
30 jan smit/jan smit & john denver dan volg je haar benen/calypso
31 robbie williams & pet shop boys she's madonna
32 rihanna shut up and drive
33 andré hazes & andré hazes jr. bedankt mijn vriend
34 robyn with kleerup with every heartbeat
35 erik prydz vs. floyd proper education
36 red hot chili peppers snow
37 alain clark this ain't gonna work
38 justin timberlake what goes around...comes around
39 mika big girl
40 leaf wonderwoman

gesteld dat ik met dezelfde ingesteldheid als toen ik 15 was de huidige top 40 (waar ik helaas (?) ongeveer niks van ken) zou bekijken, zou ik er wellicht ook 5 plaatjes uit kunnen halen die me aanspreken...meer haal ik er ook niet uit die van 1987. Ik ben echter nooit geen top-liefhebber geweest maar haalde meer mn smaak in het minder commerciele genre. En wat dat betreft, zijn er volgens mij momenteel méér subgenres dan ooit en is er eigenlijk volgens mij méér betere muziek dan ooit.
Mijn platencollectie groeiede in de 80er jaren véél minder snel dan nu...

vanwege dat bitchfighterige altijd tussen de bij iedereen bekende personen.

Wie begint er hier nou over persoonlijke zaken? Jij dus. Ik had het alleen over het sletje Amanda van Afrojack, die hij niet voor niets op straat zet(en o wat klinkt dat zielig). Hij is er gewoon ingetuind. Tuurlijk zouden veel mannen dat doen, maar zulke types zijn gevaarlijk. Ik schat zo in dat ze zijn vriendin was nádat hij succes kreeg. En als iedereen ineens meelij moet hebben met een mediageil vrouwke, die voor heel Nederland voor de camera met diverse mannen het bed deelde? Tja waar gaat dat dan heen? Maak je druk om de honger in de derde wereld ofzo.

nou ja
tis opmerkelijk dat er pas bij de opmerking van catalunya door je ingegrepen wordt
en t "handelaertjens" gebruik ik zo vanwege dat bitchfighterige altijd tussen de bij iedereen bekende personen. das best structureel te noemen.
ik heb die ms20 toen graag van je gekocht, had een mooie prijs, en was top :)

maar goed
als jullie nu mij een stom kind vinden, dan neem ik alle schuld op me en kunnen we weer verder
top toch, waar waren we?

ik had de eerste 3, 4 posts gelezen en zag dat ie enorm gegroeid was, vandaar. volgens mij was de kreet aandachtshoer helemaal niet van C.
maar volgens mij vind jij het toch ook niet normaal, dat er zo gepraat wordt over mensen?!
die er verder niet toe doen?!
de rest van de thread had ik gemist. wist niet dat het al lang aan de gang was.

en met handelaartjesoorlog heb ik echt helemaal niks. ik trek mijn eigen plan, ik koop wat, ik verkoop wat, en als iemand wel of niet iets van me wel, is dat prima, en verder gun ik iedereen het zijne, het is hard werken. een klote job, maar iemand moet het doen.

sorry verder..

Whaha loopt dit topic nog steeds damned......wat een topic hit Raph.......had ik kunnen bedenken damned, nu staat i op Raph's naam :stupid

maar goed
top toch, waar waren we?

Ik vind je best grappig... :D

We waren bij knuffelen en samenvoegen met Sunny's draad, en toen ging het weer mis omdat iemand over 'n meisje begon...

Goed hé? :D ik wist dat Afrojack het vast wel goed zou doen als topic op het forum, de hele kliek springt er weer op :D

Amanda Balk... was op zoek naar 'n foto die deze draad niet doet sluiten, maar lukt niet.

Ze heeft wel mooie ogen :D

Wat mij betreft begon 'de daling' toen synthesizers mainstream in de muziek werden.
En dat was in de jaren 80.

Maar dat vind ik dus..

echte synthpop, dus die van begin jaren 80, kan ik echt wel waarderen...
yazoo, human league, gary numan, eurythmics etc....

maar eigenlijk door het fabrieksmatig te maken, zoals stock, aitken en waterman deden, takelde het snel af...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back