Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AMEN..... 

Shit.. die Stasis moet ik nog ergens hebben op vinyl, ik had ook zo'n kartonnen doos met een tape erin van B12 herinner ik me opeens.
Die AFX Analogue Bubblebath 3 trouwens ook, cd'tje zonder print in bubbeltjesplastic... vaak gedraaid destijds, heel tof cdtje!

Ik heb me radio eruit getrapt nadat Villa65 was gestopt, er is echt alleen maar kutzooi on the air tegenwoordig.
VPRO mag van mij nu opgeheven worden met die mediocre crap die ze nu doen. FA Onrust was ook zo vet op TV....

inderdaad, seefeel, boc of een flying saucer attack sessie ligt tegenwoordig ver buiten het toelaatbare op 3fm....maar wellicht is er ook gewoon geen interesse meer voor; het internet zorgt tenslotte al goed voor alles wat buiten de mainstream valtprogramma's als deze worden nu niet meer gemaakt
dat vond ik vroeger ook al van de vpro; zodra een band bekend werd, was het de aandacht eigenlijk niet meer waardig en in principe is daar niets mis mee als je als doel hebt om 'onbekendere' bands te promoten, maar dat maakt de muziek die die band maakt natuurlijk niet per definitie minder goeddie denken dat ze alternatief alto zijn
wekelijks tegenlicht is iets meer dan af en toealleen af&toe een leuke docu
BNN is gewoon schandalig slecht...gadver de gadver....bijna net zo erg als Omroep Fryslán. Wat een verkwisting van gemeenschapsgeld zeg.

Als je ooit zover bent zou ik ook wel heel graag een kopietje willen van die cyberradio files. Had al aangeboden aan iemand om al zijn bandjes op te nemen, maar als het al gedaan is lijkt mij dat een beetje dubbel. Dus mocht je ooit dit moois met ons willen delen, houd ik mij aanbevolen![]()