Vroeger was het allemaal zo goed nog niet

Leuke blog, goed/leuk geschreven....en over de novation bassstation heel herkenbaar.

ergens uit de bron van de site :

... "http://www.studiojunkies.nl/blog/wp-content/...

Ik vind die Wordpress sites trouwens allemaal vreselijk op elkaar lijken, het is wel strak altijd, maar origineel, niet echt.

Maar het werkt. En daar gaat het om, denk ik.

Vroeger, waren sites nog origineel, en moest je tenminste zelf html pagina's maken.. onee, verkeerde thread.. :W

Vroeger, waren sites nog origineel, en moest je tenminste zelf html pagina's maken.. onee, verkeerde thread.. :W

Met als gevolg de meest afschrikwekkende creaties geschreven in Comic Sans met roze letters op een blauwe achtergrond waarop witte bloemetjes dansten!

En een niet-uitschakelbaar MIDI muziekje uiteraard.

Met als gevolg de meest afschrikwekkende creaties geschreven in Comic Sans met roze letters op een blauwe achtergrond waarop witte bloemetjes dansten!
typisch gevalletje waarbij de maker alleen aan zichzelf denkt idd... turbo fout... van die websites die fullscreen een gif animatie hebben en fonts die alleen bij de designer op de HD staan of waarbij de scrollbalken worden uitgezet omdat 'ie het lelijk vindt en geen rekening houd dat er eventueel ook nog mensen kunnen zijn die de site in een iets lagere reso begluren endergelijke... stelletje suckbuffels :D
ongewenste quasi ende semi leuke liedjes die zomaar ende ineens beginnen te bleren zijn idd het meest irri ende vervelend...

Hehe, ik voel een 'Maak bewust een kut-template voor Wordpress contest' aankomen.

Oh nee, verkeerde forum..

En een niet-uitschakelbaar MIDI muziekje uiteraard.

Hehehe! Heel af en toe kom je er bij het surfen nog wel eens een tegen :)

Los van dat, je schrijfstijl is niet alleen goed, maar ook erg prettig! Ik las het geheel vlot door en was steeds benieuwd naar de volgende zin.

En inderdaad, het internet biedt een sterke mogelijkheid om op een creatieve manier contacten te leggen. In bepaalde gevallen kan je met de ontwerper/bouwer samen besluiten hoe het apparaat zal zijn. Rob Hordijk analoge synth modulen komen zo tot stand. En dat is eigenlijk net als eeuwen geleden, toen de minstreel en de luitbouwer samen besloten een nieuw instrument te bouwen. Een fretje hier en een snaartje daar weg... Internet gooit ons dus ook terug in de tijd :D Ik hoop dat je met Roger Foote zulke contacten hebt gehad.

Wout

leuk stukje. Had zelf laatst ook zo'n overpeinsing. Voor internet was je simpelweg afhankelijk van het aanbod (en 'expertise') van de muziekzaken die ook nog eens keer konden vragen wat ze wilden (nah. bijna dan).

Back