Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat boeit me dan weer niet, daar draagt "systeem" zorg voor
ik betaal 52% belasting + loop alle toeslagen mis. En we hebben een democratisch gekozen regering. ik kan me echt niet meer druk maken over het armlastigen bestedingspatroon. chineesjes van 9 die m'n Behringer sub in elkaar zetten? kan me echt niet boeien aangezien ik het nooit zal kunnen oplossen. werkeloze sloebers die er liever voor 600 euro per jaar Van Nelle oproken dan een Small Phatty kopen?
Waardeloos is dit. Je moet je schamen.
En dan links/hippy/SP gelijk stellen aan downloaders/jatters/werkeloze rokende uitkeringTREKKERS (want van "gerechtigden" spreekt Den Bruin-1 stemmer niet...
)

Jij was toch degene die paar berichten terug "verbeter de wereld, begin bij jezelf" zegt?Mijn punt is duidelijk, de rest laat ik over aan onze "money as dept / occupy" forum members
Mensen die geloven dat ze "bewust" bezig zijn nemen zichzelf in de maling, en spekken alleen maar de marges van de multinationals die ze zo "haten" En apple bannen jongens, want daar werken zelfmoord chineesjes, ze moeten zelfs een overeenkomst tekenen dat ze geen zelfmoord proberen te tekenen onder werktijd.
Steek je kop maar lekker in het zand met je politiek correcte geleuter, je veranderd namelijk helemaal NIKS.....

Steek je kop maar lekker in het zand met je politiek correcte geleuter, je veranderd namelijk helemaal NIKS.....

Mooi ook he, lekker proberen de discussie te gaan personaliseren,Heb ik nog 1 andere tip voor Raphie, gezien die poen zat heeft en op high end gear kickt.
Laat gewoon alles custom maken (in Nederland) , ben je misschien net zoveel kwijt, heb je spul wat niemand heeft en toch highend, en stimuleer je ook nog kleine zelfstandigen.
(volgens mij was dat laatste trouwens een keer niet heel goed afgelopen, maar laat je daar niet door tegen houden dan maar.. )

Mooi ook he, lekker proberen de discussie te gaan personaliseren,
zo valt er natuurlijk geen dicussie te voeren. We hebbbne geen tegenwerpingen meer, dus dan gaan we de persoon maar aanvallen...... SOPA maakt veel los onder de hippies digitalis i.i.g.
Heren suc6, ben ff klaar met dit topic, ga weer ff geld verdienen voor m'n Minitaur.....![]()