Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anders kan ik ook vinden dat ik recht heb op zo'n "stok", gewoon omdat ik jou niet kan uitstaan
Iedereen gelijk voor de wet!
Overigens kunnen we een wereld creëren die gratis is (zoals het vroeger ook was) zonder dat we ons bestaan moeten vullen met nutteloze jobs maar goed dat is een heel ander verhaal en gaat waarschijnlijk te ver off topic
Ik richt een lobby op en zorg dat degenen in macht me dat recht verschaffen.Dat mag, waar wil je me qua jouw IP op aanspreken?
Ik richt een lobby op en zorg dat degenen in macht me dat recht verschaffen.
I have a life, I have a fucking job.Moet je nog steeds aangeven waar je me auteursrechterlijk op wilt aanspreken.
Echt een aantal mensen hier haten gewoon de wereld, haten commercie en vinden iedereen behalve zichzelf zakkenvullers.....
2 adviezen:
1 - get a life!
2- get a fucking job!
Te zielig voor woorden dit.... leechen kan niet! punt!
leechen kan niet! punt!
Dus ik mag bij jou de benzine uit de tank van je auto
Ik ben enkel benieuwd of degenen die hier roepen dat alles gedeeld moet worden, en alles gratis moet zijn, zich zelf ook zo opstellen. Laat je dan ook 6 dakloze/werkloze Polen bij je wonen om je woonruimte, vrouw, auto, bankrekening etc mee te delen? Of dan weer niet?
Hypocriet dus gewoon!
Nee, da's een belangrijke vergelijking. Jouw website verdwijnt niet van jouw computer of de server als iemand 'm bezoekt.Krijgen we die non vergelijking weer dat iets kopieren niet het zelfde is als iets fysiek wegnemen.
Kijk, NOU komen we ergens. Na 3 pagina's.Kopieren leidt tot inkomstenderving.
Laat je dan ook 6 dakloze/werkloze Polen bij je wonen om je woonruimte, vrouw, auto, bankrekening etc mee te delen? Of dan weer niet?
Hypocriet dus gewoon!

Er valt weinig te onderbouwen aan de kant van de voorstanders. Zij geloven gewoon dat het doel de middelen heiligt.Ik vraag iedereen vriendelijk om zonder ego te posten en zoveel mogelijk proberen datgeen wat ze schrijven logisch onderbouwen. Alvast bedankt.[/b]![]()
Er valt weinig te onderbouwen aan de kant van de voorstanders. Zij geloven gewoon dat het doel de middelen heiligt.
Het is allemaal heel te vergelijken met die "ant-terrorism" wetten in de US....
Echt niet, hoe kom je daar nou bij?I have a life, I have a fucking job.
En ik heb niets over leechen gezegd, grapjas.
Als jij een Amerikaan was kon Sony nu zomaar jouw muziek offline halen, zonder dat ze in een rechtstaat ook maar iets moeten bewijzen. Cool he!
owh je bedoelt dat je je IP mag beschermenJe hebt hier maar 2 partijen,
de eene partij die zegt dat dingen juist wel moeten mogen (Positief)
en de andere partij roept alleen maar dat je iets niet mag (Negatief)
Laat ik nou een positieve insteek genieten![]()