Er is dus ook een Yahoo group met TMD4000 users...je kunt ook als niet lid
alle messages lezen...alleen even inschrijven bij Yahoo (als je dat niet al bent)
Tascam is niet echt bekend om z'n gebruiksvriendelijkheid, maar meestal eens je hun mixers doorhebt is dit geen probleem. Voor de prijs dat je deze mixer tegenwoordig op de 2 dehands markt tegenkomt is het echt een bargain. Ik geloof dat de AD conversie/preamps beter was dan de Yamaha O2R. Kopen die handel
Hij wordt wel met een 02r vergeleken maar kan net wat minder. Maar het geluid is dan wel beter.
En in die review vinden ze het raar dat er geen automation op zit. Nou ja, alsof je dat zoveel gebruikt. Daar heb je altijd nog midi voor denk ik dan maar.
Maar 1750 euro? Da's inderdaad heel veel mixer voor die prijs. Ook al is hij een paar jaartjes ouder.
Origineel geplaatst door bambamstudio ja dat er op i-net veel over te vinden is, daar was ik zelf ook al achter.
Maar ik wil graag ervarinegn horen van hier!
ik heb zelf de grote broer (TDM 8000) en vind dit een van de meest gebruiks vriendelijke digitale mixers
op de markt, klinkt als een dijk, veel in en outs goede interface en vooral veel kanalen. (72 waarvan 52 in mixdown)
De TDM 4000 ligt wat klank betreft in het verlengde (goed dus) wel een stuk lastiger mee tewerken
hij heeft niet die fijne matrix van Potmeters voor de Aux en EQ. Enkel 4 ervan (8000 Heeft er 20!! een chanel strip vol)
Eq is veel mooier dan die van de Yamaha's (muzikaler) wel minder Comp/Lim in het totaal.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.