Bedoel je WaveWizard_2010_10_25.exe ? (Nee toch.)
Die staat en werkt hier nog hoor dus ...
(In elk geval neem je tijd maar ... ik weet wat het is om iets te programmeren en dan uit enthousiasme soms een te korte deadline voor te stellen.)
ik bedoelde de nieuwe versie, dus
WaveWizard_2012_BETAVERSIE_augustus.exe. Die heb ik opnieuw gecompileerd, ditmaal in stand-alone vorm, dus zonder runtime packages (bpl-files); de nieuwe exe heb ik met dezelfde naam geupload, dus die kun je downloaden vanaf de link in #249.
Wat die beloofde deadline betreft, september, die ga ik niet halen (zucht), zal wel december worden... Vandaar deze beta-versie, waar je in ieder geval de presets op kunt draaien die ik eerder in deze draad gaf. Deze beta bevat al een boel nieuwigheid, zoals FIR, 16-kanaals Feedback Delay Network (galm), decorrelatie-algo, nieuwe grafische functies, nieuwe implementatie van FFT die ook complexe signalen aan kan ("quadratuursignalen"), automatische lineaire interpolatie van buffers, (waar je bijv. heel gemakkelijk laagfrequente ruis mee kunt maken) en nog veel meer.
Ik heb ook nog nagedacht over jouw opmerkingen over de magere real-time mogelijkheden van WaveWizard, met name van de spectrum-analyzer. Ik denk nu dat het vrij eenvoudig is om het signaal van de line-in van je computer in realtime weer te geven op de scoop en de spectrum-analyzer. Die extra mogelijkheid is natuurlijk heel interessant, met name voor het natuurkunde-onderwijs op middelbare scholen, en die wil ik er graag in hebben. Maar dat kost wel wat extra tijd. Vandaar dat uitstel van de deadline.
Zo lang de nieuwe versie er nog niet is, zal ik hier af en toe aangepaste beta-versies posten, zodat het voor deze draad eigenlijk niet uitmaakt wanneer de nieuwe versie verschijnt.