Nisei, met alle respect.....als je de historie van zaken niet kent kun je ook eerst een moderator benaderen voor meer informatie voor je een publiekelijke discussie aan gaat.......
zal ik dan eerst mijn kant van de historie even geven, dan is de helft al voor de bakker. mag ronegen dalijk aanvullen.
toen ik een bedrijfje begon (heel bescheiden hoor, stelt geen reet voor) heb ik dat netjes bij iemand van de forumleiding gemeld en gevraagd wat ik kon/moest doen. blijf maar gewoon zo posten, was de strekking van het verder ook positieve verhaal.
ronegen zit sinds dag 1 of dag 2 van zijn moderatorschap op mijn nek. blijkbaar zal hij wel eens even de moderator zijn die dit varkentje gaat wassen...
het begon met een strafpunt omdat ik de sfeer zou hebben verpest in de grappenmakers op marktplaats draad. catalunya werd daar als topicstarter geziekt met een paar van zijn eigen advertenties en reageerde daarop met woorden als tumor en gezwel. daar heb ik iets van gezegd. verdere posts waren gewoon in lijn met de thread.
of mag de een wel en de ander niet worden afgezeken als hij te veel vraagt of te veel claimt in zijn marktplaats omschrijving?!
zo'n strafpunt kan ik wel hebben, maar toen verbaasde ik me al over de toon:'en ga nu niet dalijk dit doen, of dat proberen, want dat pikken we niet......'
allemaal dingen die niet bij me waren opgekomen, ik kom hier echt niet om moderators uit te dagen.
heb t maar laten gaan.
verder is ronegen (en waarom niet) erg ijverig in zijn eerste dagen, met samenvoegen van draden,optreden tegen schoppen, enz, maar ook daar voelde ik de hete adem voortdurend in mijn nek terwijl ik andere draden ongemoeid gelaten zag, terwijl die met allerlei flutverhalen omhoog geschopt werden.
ook hier weer was een rare bijsmaak: ik moest geen grapjes uithalen want hij had me in de gaten met mijn oneigenlijke schoppen, dat ging nota bene over een draad die bovenaan stond - waarom dan schoppen? ik was gewoon iets vergeten erbij te zetten.
maar goed, blijkbaar heeft ronegen een bepaald negatief beeld van mij, waar allerlei veronderstellingen en achterdocht bijhoren. het zij zo.
vanmorgen waren er weer een paar draden samengevoegd, maar dat was zo hopeloos gedaan, dat er een onoverzichtelijke janboel overbleef.
toen heb ik gevraagd die 2 draden te sluiten en vanmiddag heb ik 1 nette, korte post geplaatst, weinig info, maar wel overzichtelijk.
en nu heet het ineens dat ik niet commercieel mag plaatsen.
de uitleg, over het extra service onderdeel marktplaats, blijft ook een lachertje; check maar op elk moment van de dag, meestal overtreft het aantal kijkers bij te koop aangeboden alleen al, het aantal kijkers op de hele rest van het forum
beetje flauw, ronegen die zich wil laten gelden, daarbij een heel verkeerd beeld van mij heeft, dat ik nog geprobeerd heb recht te zetten. en nu mag ik hier niet plaatsen en andere veelverkopers, of ze nu belasting betalen of niet, wel. fijn is dat.
natuurlijk snap ik dat ik hier beter niet kan reageren om de heren niet nog meer tegen de haren in te strijken, maar zo zijn ook meteen de pb's beantwoord die ik hierover krijg.
ik zou zelf denken: even de-escaleren, zand erover: draadje open en weer verder gaan....
maar ja, ik heb ook maar een heel klein egootje