Nou was ik dus op zoek, naar hoe ik mijn setup de komende paar jaar (stapsgewijs) ga laten uitgroeien, om een beetje te kunnen meegroeien met mijn band. Sta ik in de winkel te informeren naar "rack-modules", als in synths voor in een rack, krijg ik de opmerking "racks zijn een beetje uit". 
Is dit serieus zo? En zo ja: hoe breid je dan een setup uit? Ik wil iig live 1 set toetsen hebben, en had eigenlijk gehoopt een kast met 2 of 3 rack-modules mee te nemen en dat met MIDI aan te sturen... Van softsynths ben ik helemaaal geen fan: is dan de enige optie om alles in 1 doos te doen. Aka: grote dure workstations van 1 merk? Samplers worden nieuw iig ook niet meer in 19" gemaakt onder de oneindig euro...
Ik vond dit wel een beetje vreemd...

Is dit serieus zo? En zo ja: hoe breid je dan een setup uit? Ik wil iig live 1 set toetsen hebben, en had eigenlijk gehoopt een kast met 2 of 3 rack-modules mee te nemen en dat met MIDI aan te sturen... Van softsynths ben ik helemaaal geen fan: is dan de enige optie om alles in 1 doos te doen. Aka: grote dure workstations van 1 merk? Samplers worden nieuw iig ook niet meer in 19" gemaakt onder de oneindig euro...
Ik vond dit wel een beetje vreemd...

Ik heb toch geen tijd om met mijn handen te schakelen en de stuctuur, volgorde en het geluid van een nummer ligt helemaal vast.