Audio World - Alone on the moon (2-Trance Remix)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

2-Trance

Ingeburgerd
Het is een tijdje geleden dat we hebben gepost op dit forum!
maar dat kwam omdat we het heel erg druk hadden met het opnemen van ons album en een aantal remixen!
Het album van is ons is nu helemaal klaar!

maar we hebben ook wat remixen gemaakt zoals Audio World - Alone on the moon
ben erg benieuwd wat jullie van deze preview vinden!

Wat ik hoor klinkt wel aardig, maar niet bijzonder. Heel gewoontjes dus...
Maar het lijkt ook maar een intro, wanneer het leuk zou moeten worden, wordt het afgekapt.

Post anders de hele track om een goed beeld te kunnen krijgen:)
Ondanks dat ik las dat het een preview is... plaats anders een preview van het hoogtepunt... of is dat dit?;)

Preview? Sorry, maar inderdaad net als het zou moeten gaan komen is het op.

Maar goed... het intro klinkt inderdaad wel lekker. Nu de rest nog.

:confused:

Ik snap best dat jullie niet een hele track willen posten (en misschien niet mogen posten door allerlei platendeals), maar iets meer als dit lijkt me wel zinvol. Of pak wat passages uit het nummer en zet ze met een fade-in<>out aan elkaar.

Re: Audio World - Alone on the moon (2-Trance Remix)

Origineel geplaatst door 2-Trance
Het is een tijdje geleden dat we hebben gepost op dit forum!
maar dat kwam omdat we het heel erg druk hadden met het opnemen van ons album en een aantal remixen!
Het album van is ons is nu helemaal klaar!

maar we hebben ook wat remixen gemaakt zoals Audio World - Alone on the moon
ben erg benieuwd wat jullie van deze preview vinden!

aan uitroeptekens in ieder geval geen gebrek!!

Sowieso een slash teveel in de URL en als ik die weghaal dan krijg ik een error 403 access denied.

luister nog eens goed naar de melodie en de akkoorden
die kloppen op zich wel, maar ze lopen echt niet gelijk met de beat, vooral te horen vanaf 1:28

je hebt idd gelijk!

ik denk dat die 2e melodie die erbij komt bij de 1 min 28 te langzaam is.

:D

Klinkt aardig maar niet speciaal....
Valt ook niet mee om met iets nieuws te komen maar toch het is wel erg standaard.
Vind ook dat de Synth zeer weinig kracht heeft maar ach ja ''Fix it In The Mix'' :D

Sorry, vind hem eerlijk gezegd een tikkie slaapverwekkend. Zit geen pit in. Het klopt allemaal wel (op die 2e melodie na dan, die zit er zwaar naast gewoon) maar daar houdt het dan ook bij op. De beat is te braaf, te recht toe recht aan.

Geloof niet dat de dansvloer bij de eerste herkenning gelijk vol stroomt.

bij 1m15 gaat het mis denk ik

verder vind ik de pads erg mooi. voor de rest vind ik het meer lounge muziek oid.
ik zit nog wat te wachten op een killer lead ;)

suc6 er mee!
mw

Kijk eens aan, een heel album af. :)
Ik moet nog beginnen, maar we zien wel wanneer het af is.

Leuk nummer. Lekker clean en relaxed gaat een beetje de kant van progressive op maar dan wel vrolijk. Dat melodietje is op het laatst wel 'out of sync' maar als je die eerste noot wegdenkt dan past het weer wel.
Strakke mix, misschien een tikkie dof zodat die kick/bas er meer uit lijkt te springen.

Ik heb em ff gechecked.
Thema lichtelijk saai, bijna alles loopt niet lekker in de maat.
Geluidenkeuze is niet origineel, dat hoeft ook niet altijd maar in deze track zorgt het zeker voor extra vervlakking.
Hoor ook nergens arrangement trucjes om de aandacht vast te houden, dit komt waarschijnlijk door het stuk van de track dat jullie geselecteerd hebben.
Sorry voor de vele kritiek maar ik ben ook echt wel een tranceliefhebber en het trancegevoel zit er wat mij betreft niet in.

mzzl

Wat gebeurt er op 1:15?? De clap verschuift gewoon 1 tel?? Hoop dat dat een foutje is, want dat vind ik dus echt 100x niks...

Voor de rest klinkt het goed, maar niks byzonders... Beetje saai maybe! Ik mis inderdaad de 'killer lead' en een vette climax!

zo'n mooie studio met goede apparatuur en dan zo'n grote fout maken in het nummer. Het klink namelijk een beetje erg uit de maat na verloop van tijd (of je moet van experimentele muziek houden natuurlijk).

Klinkt erg standaard de gebruikte sounds zijn weinig orgineel. In trance platen moet je een bepaald gevoel leggen maar ja dat is mischien ook wel het moeilijkste van alles. Succes ermee!!

een trancetrack zoals een trancetrack moet zijn.

Gezien jullie andere nummers hoop ik niet dat het 'album' allemaal dezelfde soort nummers zijn.
Want das niet echt bijster orgineel.

En zoals al aangegeven: er zitten in deze track toch wel een aantal schoonheidsfoutjes die niet mogen vind ik.

Verder mag de gehele mix wel maar ballen hebben. Om in trance termen te spreken: ik vind het nu niet echt een floorfiller.

Ook is hij hier en daar wat leeg.
Probeer dit op te vullen.

En zoek iets anders voor die handclap, want dat weten we nu onderhand wel.

Zoals al eerder tegen jullie is gezegt: probeer wat minder naar andere te luisteren.

Ik heb ook eens geluisterd en ik vind het meer een soort synthesizermuziekje dat je hoort als backing bij een erotisch televisieprogramma.

Het beukt niet echt en ik mis een echte killer lead. En de melodie zit ernaast.

Volgens mij moeten jullie dit jaar maar eens lekker naar de Love Parade in Berlijn en daar 3 dagen lang jezelf helemaal kapot feesten met alles wat erbij hoort. Daarna terug de studio in en wedden dat die track dan een klapper wordt !

Bedankt voor de reacties mensen :okdan:

deze track was ook nog een preview! we hebben dus deze track gemaakt en op dit forum gezet, en wachten op goeie tips en reacties wat mensen al van deze track vonden, zo kunnen we de track helemaal af maken en alleen maar beter laten klinken, aan deze tips hebben we echt wat aan en gaan volgende week naar de studio om de track 100% goed te maken :D

ons album is een heel gevarieerd album van lekkere dream trance tot wat hit songs zoals in my dreams en could u b tot wat relaxing songs beetje chill-out!

dus wordt niet echt knalhard en geen hit explosie meer voor lekker op vakantie mee te nemen of als je terug bent van feesten deze cd aan zetten 8) wij gaan ook niet draaien, maar zijn druk bezig met een live act dus lekker optreden met een paar mooie meiden en wat keyboards en een zangeres8)

maar nogmaals bedankt voor de tips en gaan zeker vaker hier wat previews zetten van 80% nummers om de nummers helemaal compleet te maken :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back