Audio World - Alone on the moon (2-Trance Remix)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tja...

Tja...

Sorry dat ik even hard ga wezen, maar ik vind hier geen bal aan.

Het mag arrogant klinken, maar van dit soort toestanden schud ik er per dag 12 uit mijn mouw.

De hoempa hoempa upbeat bass ben ik zo onderhand spuugzat omdat ie al 1 miljoen keer is gebruikt.

Laat dit niet klinken als negatieve kritiek, maar laat het een aanzet zijn om eens wat orginele dingen te proberen.

Origineel geplaatst door 2-Trance
Bedankt voor de reacties mensen :okdan:

deze track was ook nog een preview! we hebben dus deze track gemaakt en op dit forum gezet, en wachten op goeie tips en reacties wat mensen al van deze track vonden, zo kunnen we de track helemaal af maken en alleen maar beter laten klinken, aan deze tips hebben we echt wat aan en gaan volgende week naar de studio om de track 100% goed te maken :D

ons album is een heel gevarieerd album van lekkere dream trance tot wat hit songs zoals in my dreams en could u b tot wat relaxing songs beetje chill-out!

dus wordt niet echt knalhard en geen hit explosie meer voor lekker op vakantie mee te nemen of als je terug bent van feesten deze cd aan zetten 8) wij gaan ook niet draaien, maar zijn druk bezig met een live act dus lekker optreden met een paar mooie meiden en wat keyboards en een zangeres8)

maar nogmaals bedankt voor de tips en gaan zeker vaker hier wat previews zetten van 80% nummers om de nummers helemaal compleet te maken :D

Gaat dit dan echt gereleased worden en zo ja bij welk label???????????

dit is geen muziek, dit zijn een paar machientjes die staan te lopen in een patroon dat het resultaat is van de oergemiddelde uitgemolken trance eigenschappen.

maar swat, als jij je brood kan verdienen met zand in de woestijn te verkopen, moet je dit zeker doen.

ik zou het klasseren onder "muziek voor & door baaldagen"

...mijn gedacht

eff antwoord geven op die vraag of het gereleasd wordt, maar dat wordt dit nr niet dit was een vriendschappelijk remixje voor wat goeie vrienden van ons uit zweden gemaakt 8) we gaan eerst eff ons druk nu maken om de eerste release bv videoclip enz, en naar de zomer weer de studio in :D

Laatst gewijzigd:
Ja, dat men de muziek niks vind is geen reden om cynisch te gaan doen. Dat is zeker een waar punt.
Het lijkt me heel frustrerend om de hele tijd door iedereen afgezeken te worden terwijl je alleen maar muziek wilt maken en releasen ... Ik zou wel willen adviseren om alleen nummers te laten horen die af zijn of die je zelf echt gaaf vind. Anders wordt het een beetje open doel intrappen.
Aan de andere kant heb jullie wel de aandacht hierzo.. ik vind dat ik betere muziek maak dan jullie toch krijg ik veel minder reacties ... dat vind ik wel typisch ... alsof bij jullie meer nadruk moet worden gelegd wanneer een nummer echt niks is ... dat is wel een beetje flauw ... hehe ... Maar succes in ieder geval!

Origineel geplaatst door dextron
Ja, dat men de muziek niks vind is geen reden om cynisch te gaan doen. Dat is zeker een waar punt.
Het lijkt me heel frustrerend om de hele tijd door iedereen afgezeken te worden terwijl je alleen maar muziek wilt maken en releasen ... Ik zou wel willen adviseren om alleen nummers te laten horen die af zijn of die je zelf echt gaaf vind. Anders wordt het een beetje open doel intrappen.
Aan de andere kant heb jullie wel de aandacht hierzo.. ik vind dat ik betere muziek maak dan jullie toch krijg ik veel minder reacties ... dat vind ik wel typisch ... alsof bij jullie meer nadruk moet worden gelegd wanneer een nummer echt niks is ... dat is wel een beetje flauw ... hehe ... Maar succes in ieder geval!

:D Je kan onze muziek niet vergelijke met de jouwe, heb net eff beluisterd maar je zit een heel andere stijl, vindt het persoonlijk niet zo bijzonder, je hebt wel een aardig studiootje 8) , wij hebben gekozen om de commerciele kant op te gaan en vinden dat heel erg leuk om te doen, ook de mensen waar we nu mee werken zagen talent in ons dus we gaan lekker door in de commerciele kant, we kunne later altijd nog wel veranderen van stijl, maar voorlopig niet 8)
Jij denkt dat we de hele tijd worden afgekraakt maar gelukkig hebben kennen we genoeg mensen die wel van onze muziek houden, alleen zijn andere muzikanten altijd wat kritischer en de meeste hebben een spuug hekel gekregen aan trance wat nergens op slaat, hardstyle wordt bekend en de meeste stappen dan gelijk over naar de stijl die wat bekender wordt, wij willen groeien in onze stijl en aleen maar betere trance maken.
zo zien wij het.

Ik vergelijk onze muziek ook niet, ik vergelijk het aantal reacties op onze muziek. Ik krijg veel minder reacties dan jullie terwijl ik mijn muziek beter vind zei ik. Anderen vinden mijn muziek misschien ook niks maar dat wordt niet zo nadrukkelijk aan de orde gesteld als dat dat bij jullie gebeurt. Dat vind ik wel een beetje typisch. En mijn studio'tje stelt niks voor hoor. Daar ligt het ook helemaal niet aan. En dat je mijn muziek niet zo byzonder vind dat vind ik ook niet echt vreemd, maar ja. Generatie kloof ? Ik krijg iig meer positive reacties met mijn herrie dan jullie met de jouwe. Maar daar gaat het helemaal niet om. Het ging mij om de nadruk die ligt op de reacties. Wel vreemd dat je nog effe moet zeggen dat je mijn muziek niet byzonder vind terwijl ik me met muziekstijlen bezig hou waar bijna niemand mee bezig is. Dus ... blah :)

BTW Nog iets anders.. wie schrijft nu eigenlijk voor jullie op het forum .. ik krijg het idee dat jullie niet helemaal zelf alle reply's schrijven, mocht dit wel het geval zijn, wie van jullie 2 doet dit nu eigenlijk... ik vind het erg onduidelijk tegen wie ik nu eigenlijk iets gezegd heb ... Zeker als ik te horen krijg dat je mijn muziek niet zo byzonder vind (iets wat helemaal niet nodig was om te zeggen .. ik heb jullie muziek ook niet omschreven als niet byzonder, maar dat wil ik nog wel even doen hoor) Dus... wie praat er nu eigenlijk ...?
PS: ik vond die laatste track van jullie persoonlijk niet zo byzonder trouwens ... :)

lekker optreden met een paar mooie meiden en wat keyboards en een zangeres8)

Als jullie dromen van een of andere commerciele carriere met allemaal van dat soort belachelijke TMF-clips enzo moeten jullie dat vooral doen maar noem dat gedoe wat jullie maken dan alsjeblieft geen muziek
Ik mag dan zelf niet zo veel geweldigs maken maar ik weet wat ik hoor

:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja COMMERCIE :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

ja eigenlijk sorry voor de hevige reactie, t valt allemaal wel mee maar toen ik dat ene zinnetje las werd ik even gek

...wij gaan ook niet draaien, maar zijn druk bezig met een live act dus lekker optreden met een paar mooie meiden en wat keyboards en een zangeres8)

:D

Heb je dan nog wel tijd om op de keys te letten?

-C-

Als ik lees hoe jullie andere mensen afzeiken (ja, je probeert om een enkele keer aardig over te komen, vlak voor je een eigen track post) dan kan ik maar een ding denken: "pubers met internettoegang".

Als jullie reeds drie albums gereleased hebben met zo vreselijk veel hist als in jullie biografie staan, waarom zitten jullie dan nog zo te springen om jullie eerste release? Dat moet inmiddels toch gesneden koek voor jullie zijn?

Aan het begin van deze thread zeggen jullie dat je het vreselijk druk hebt gehad met het produceren van jullie album (alweer eentje?) en het maken van remixen! (<- zelfs uitroepteken heb ik effe overgenomen) Vervolgens schrijf je weer dat het niet gereleased wordt omdat het maar een vriendschappelijk remixje was. :confused: Zulke drukke top-producers besteden hun tijd toch zeker wel beter?

Om te gaan schrijven dat iemand een aardig studio'tje heeft... poeh, poeh... goed man! Maar goed dat jullie in de pro-apparatuur zwemmen. Vervolgens zijn muziek afzeiken omdat jullie remix toch een stuk minder waardering krijgt dan je stiekem had gehoopt... beetje "neh, neh, neh-neh, neh"-gedrag vind je zelf ook niet?

Als jullie nou zelf eerst eens gaan presteren, dan komen die lekkere meiden waar je van droomt vanzelf. Niet raar vinden dat die hordes groupies vervolgens ook weer verdwijnen als de wind draait... that's life man.

Maar goed... Ik denk dat jullie enorme sterren gaan worden... de allures hebben jullie tenslotte al. Maar als je het niet erg vinden... mijn tweede kans voor jullie is wel verkloot (niet dat je daar wakker van moet liggen hoor). Ik walg van dit soort omhoog gevallen gedrag.

Succes jongens!

Ik wordt een beetje moe van deze 2 trance gasten ze blazen me net iets te hoor van de toren. Als ik nog geen release zou hebben ga ik het echt niet meteen over een album hebben etc..Ik heb echt respect voor iedereen die met produceren bezig is het is al moeilijk genoeg om een tof nummer te maken. Publiciteit is belangrijk maar kwaliteit tracks afleveren is nog belangrijker. Jullie muziek klink best ok maar ik kan me niet voorstellen dat een serieus Label hiermee in zee gaat maar ik kan me vergissen.!!

Ik heb het nr gehoord en ik heb nog niet eens trancenr gehoord hoor met dat aah-instrument. Het is wel leuk om dat eens te durven te gebruiken omdat het te 'soft' zou klinken.

Het arrangement is niet bijzonder inderdaad maar trance is gewoon een stijl die al uitgemolken is dus er valt niet veel nieuws meer te verzinnen.

Menigeen weet toch wel hoe het zit met commerciele muziekanten en ego's? Het is toch gewoon een spel om zo stoer mogelijk te doen hoeveel je hebt, hoeveel releases je al hebt, wie je allemaal wel niet kent en welke beroemde mensen jouw kennen. Dat hoort er bij. Net zoals een directeur tegen z'n 'vrinden' op de golfclub de loef probeert af te steken om daar met een zo duur mogelijke sportwagen te komen aanzetten. Liefst nog met een lekker mokkel naast hem.
Zulke dingen blijven gewoon vermakelijk. Het is toch wat met die hormonen he. ;)

Maar als jullie commercieel willen gaan dan is het gewoon bouwen wat de markt vraagt. En dan zou ik me dus wel afvragen of de markt vraagt om goede nette trance. Want als ze daar niet om vraagt dan ben je niet commercieel bezig. (maar 'underground' hehe)
En er zijn al heel veel mensen die hier gezegd hebben dat jullie stijl niet meer zo bij de tijd is en met dat gegeven zou ik zeker iets proberen als ik jullie was. En op zich is het beheersen van die stijl al een hele prestatie, want iedereen loopt wel te roepen dat dit zoooo makkelijk is. Maar daag een ieder uit die beweert dat hij er wel even een dozijn uit z'n mouwtje schudt uit. Het stelt echt wel wat meer voor en jullie zijn nog jong en onbezonnen en dan is er voor die conservatieve gedachten geen plek hoor. ;)

Origineel geplaatst door faab
Ik heb em ff gechecked.
Thema lichtelijk saai, bijna alles loopt niet lekker in de maat.
Geluidenkeuze is niet origineel, dat hoeft ook niet altijd maar in deze track zorgt het zeker voor extra vervlakking.

Origineel geplaatst door Zeronski
Klinkt erg standaard de gebruikte sounds zijn weinig orgineel. In trance platen moet je een bepaald gevoel leggen maar ja dat is mischien ook wel het moeilijkste van alles.

Ik vind het natuurlijk ook niet echt bijster originele muziek, maar er is maar één ding wat ik wil weten. Wat voor apparatuur hebben jullie gebruikt? Welke presets of welk zelf gefabriceerde geluiden uit welke synthesizers of sampler dan ook. Dit is een muziektechnisch forum en eigenlijk zijn we daar allemaal wel geinteresseerd in. Deze vraag heb ik al een aantal keren gesteld maar nog nooit een antwoord op gekregen.
Tja ik zie alleen die foto, maar moet ik dan denken dat jullie al jullie geluid halen uit wat jv's en e-mu modules? Hebben jullie trouwens nog wat (virtueel) analoogs. Welk apparaat gebruiken jullie het liefst en wat heb je allemaal gebruikt voor dit nummer.

Als ik hier wat reakties zie van mensen dan valt het me op dat er een heleboel bij zijn die zijn vergeten wat het is om puber te zijn. Als je op hun leeftijd op het punt staat om iets te presteren in de bizz. ga je al snel enige arrogantie ten toon spreiden.
Stel je voor dat je 17 jaar bent je zit nog op school je staat in de top 10, iedereen vind je geweldig.Dat ga je zelf ook wel snel geloven. Ik heb het zelf meegemaakt, maar naar verloop van tijd kom je erachter dat de bizz wel ff wat anders werkt dan krijg je een klap op je bek en staat je opeens weer met je poten in de nederlandse klei.
Met deze jongens zal het best goed komen maar het is misschien beter dat ze geen tranceprobeersels meer laten luisteren, er zijn tenslotte op dit forum veel te veel trancehaters. Die vergeten alleen wel ff dat je muzikaal wat in huis moet hebben om een goede trancetrack te maken. Afzeiken is natuurlijk makkelijker dan zelf wat presteren. Een beetje meer tolerantie zou zeker niet misstaan.

Origineel geplaatst door Ethereal
Wat gebeurt er op 1:15?? De clap verschuift gewoon 1 tel?? Hoop dat dat een foutje is, want dat vind ik dus echt 100x niks...

Inderdaad! Als dat 'experimenteel' bedoeld is dan is dat niet echt gelukt naar mijn mening.... Aan het eind van de preview loopt de melo totaal uit sync. Hebben jullie hem na de mixdown wel gecheckt?

Voor de rest simpel maar wel ok!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back