Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

)Origineel geplaatst door fuse
Menigeen weet toch wel hoe het zit met commerciele muziekanten en ego's? Het is toch gewoon een spel om zo stoer mogelijk te doen hoeveel je hebt, hoeveel releases je al hebt, wie je allemaal wel niet kent en welke beroemde mensen jouw kennen. Dat hoort er bij.

Origineel geplaatst door faab
Als ik hier wat reakties zie van mensen dan valt het me op dat er een heleboel bij zijn die zijn vergeten wat het is om puber te zijn. Als je op hun leeftijd op het punt staat om iets te presteren in de bizz. ga je al snel enige arrogantie ten toon spreiden.
Stel je voor dat je 17 jaar bent je zit nog op school je staat in de top 10, iedereen vind je geweldig.Dat ga je zelf ook wel snel geloven. Ik heb het zelf meegemaakt, maar naar verloop van tijd kom je erachter dat de bizz wel ff wat anders werkt dan krijg je een klap op je bek en staat je opeens weer met je poten in de nederlandse klei.
Met deze jongens zal het best goed komen maar het is misschien beter dat ze geen tranceprobeersels meer laten luisteren, er zijn tenslotte op dit forum veel te veel trancehaters. Die vergeten alleen wel ff dat je muzikaal wat in huis moet hebben om een goede trancetrack te maken. Afzeiken is natuurlijk makkelijker dan zelf wat presteren. Een beetje meer tolerantie zou zeker niet misstaan.

Dus naja bespaar het jullie maar...
Bedoel hier dus eigenlijk mee van dat veel ook voor jullie word voorgekauwd eigenlijk. Hebben jullie enig idee hoe een sampler werkt of hoe een analoge bak een beetje simpel in elkaar zit? Enig idee wat ADSR is, VCO? LFO? wat een MIDI CC is? Om wat voorbeeldjes te noemen die de meeste leden hier toch wel kennen. Kijk wat jullie doen vergelijk ik liever met magix music maker. En wat jullie hierdoen eerder met promoten van tracks en albums...

Die gasten moeten toch wel een paar dikke hits gehad hebben ? Waar betaal je anders op je 12de zo'n digtale Mackie mengtafel van ? Origineel geplaatst door Slipperman
hmm heb niet alle berichten gelezen in deze thread maar goed nu dus wel en zie dus dat mensen ook persoonlijk de mening over de "artiest" (vergeef me god dat ik dit woord gebruik maar vind het anders zo lullig). Naja iig als ik heel eerlijk moet ziin geef ik mike-e wel gelijk eigenlijk. Bedoel jullie zeggen altijd dat jullie al zoveel hebben gedaan en dat jullie zo hard werken maar zoals jullie overkomen op mij zitten jullie zelfs hier op het DSF om alleen jullie eigen muziek beetje te promoten... ZIe jullie NOOIT iets over apperatuur ofzo zelf posten. Alleen op tracks, ff voorstellen, discussie algemeen en overig en dan coole links... En voornamenlijk posten jullie alleen over jullie "muziek". Ik weet het niet jongens maar ik bedoel dit niet lullig maar ermm tis leuk dat jullie deze hobby hebben gevonden net als iedereen hier op dit mooie forum (ondergetekende inclusief) maar toch weten jullie ook wel waar jullie mee bezig zijn? Bedoel je gear list is aardig maar tis niet van jullie. Maak je me echt niet wijs. Ik ben van jullie leeftijd (juist ook 16) en bedoel ik weet zelf wel hoe hard ik moet werken voor de in vergelijking tot sommige gear die mensen hier hebben eigenlijk de bagger die ik heb (eerlijk is eerlijk zo goed is mijn gear niet. verreweg van dat... Bedoel ik ben tevreden met wat ik heb en aan mijn wensen voldoet het ook maar toch wat koop je eerder? Minimoog of SC155? juist dat bedoel ikBedoel hier dus eigenlijk mee van dat veel ook voor jullie word voorgekauwd eigenlijk. Hebben jullie enig idee hoe een sampler werkt of hoe een analoge bak een beetje simpel in elkaar zit? Enig idee wat ADSR is, VCO? LFO? wat een MIDI CC is? Om wat voorbeeldjes te noemen die de meeste leden hier toch wel kennen. Kijk wat jullie doen vergelijk ik liever met magix music maker. En wat jullie hierdoen eerder met promoten van tracks en albums...
Origineel geplaatst door erik.vermeer@wa
Die timing van die melodie, is dermate slecht, dat ik zoiets niet zou durven posten. Wanneer jullie wat gewoner waren gebleven (er is nog hoop), dan zullen mensen veel positiever zijn en meer bereid zijn om je te helpen. (volgens mij werkt dat zo met meer dingen in het leven).
Origineel geplaatst door Slipperman
naja heb ook maar weer eens geluisterd. De naam van het genre staat me om te beginnen al niet aan. Muziek die alleen bedoelt is om geld in de la te krijgen is IMHO ALTIJD bagger... maar goed...

Origineel geplaatst door Yawgmoth
En nu gaan we weer posten over: Audio World - Alone on the moon (2-Trance Remix)
![]()