Synthforum noord!

C738

Meubilair
Hoi Lui!

ik wil eens kijken hoeveel mensen uit het noorden hier aanwezig zijn (eventueel met het oog op toekomstige meetings, een eventuele Synthforum party en andere dingen).

De vraag dus: Wie komt hier allemaal uit het noorden, en wat doe je (DJ, producer, live act hobby/professional)?

Ik kom uit Groningen (stad), ik piel hobby matig met geluidjes :)

meeting lijkt me leuk.

Leuk iniatief!

Misschien als het uitkomt dan lijkt me zo'n meeting ook wel lachen. Hopelijk dat iedereen die zich aanmeld dan ook gewoon komt. (noorderlingen zijn misschien minder lam dan die lamme zuiderlingen ;) )

Het lijkt me in ieder geval leuk om even te 'inventariseren' wie er allemaal uit het noorden komen en wat ze doen.
Dat maakt het makkelijker om eens iets te organiseren. Wat lijkt jullie trouwens een relaxte plek om te meeten? Groningen? (ghehehehe dat komt mij wel goed uit, is een half uurtje rijden :duivels:)

-C-

Ik woon in Assen en ben een beetje verzamelaar van leuke oude synths. Af en toe maak ik ook echt muziek:D maar het is wel gewoon een hobby van me.
Groningen of Assen lijken mij ideale plaatsen voor een synthforum noord meeting.

Origineel geplaatst door fuse
Leuk iniatief!

Misschien als het uitkomt dan lijkt me zo'n meeting ook wel lachen. Hopelijk dat iedereen die zich aanmeld dan ook gewoon komt. (noorderlingen zijn misschien minder lam dan die lamme zuiderlingen ;) )

lamme zuiderlingen? Awel hartelijk bedankt!
ik zie jou ook graag Fuse :luv: :D

Ik snap wel het nut van zo'n "subgroepjes" eigenlijk. het is zeer leuk en vooral praktisch als mensen die relatief
dicht bij elkaar wonen kunnen samenkomen en misschien samen pielen aan muziek. Het is veel minder praktisch
als ze uit twee totaal uiteen liggende uithoeken van verschillende landen komen...

anyway, have fun!

Ik woon in hoogeveen.
Ik produceer op de computer met een softsynth en met reason.
Voor het djen moet k naar groningen want daar staan momenteel mn platen. Draaitafels etc. zijn van mn broer en hij wou ze weer in groningen dus nu moet k op en neer reizen om plaatjes te draaien.
Meeting lijkt mij ook wel wat.

groningeeee :)

groningeeee :)

ik ga alvast even een paar mensen vragen die een club/cafee hebben in groningen stad .. op een zaterdag middag ?
vr gr mischa

Re: groningeeee :)

Origineel geplaatst door mischa
ik ga alvast even een paar mensen vragen die een club/cafee hebben in groningen stad .. op een zaterdag middag ?
vr gr mischa

Jah een zaterdagmiddag lijkt me wel relaxed. Maar ik kan niet spreken voor de anderen natuurlijk ;).
En dan ook apparaten meeslepen? :D

-C-

En ik woon in Het midden van Friesland.
Ik ben hobby matig bezig, maar heb de ambitie om eens een vet optreden te geven.
En ik ben gek op knopjes.

Lijkt me leuk z'on noord meeting

Laatst gewijzigd:

Origineel geplaatst door mischa
vr gr mischa

Misschien is het leuk om iets als een jongeren centrum af te spreken.
Waar je de ruimte misschien hebt om apparaten mee te nemen.

Ik kom meestal in Oosthem waar ik woon.

ik maak verschillende dance , een meeting in het noorden lijkt me teeeegek.

Back