Synthforum noord!

om maar eens een oud topic helemaal terug te schoppen

om maar eens een oud topic helemaal terug te schoppen

is die meeting nou al eens geweest, lijkt mij wel een keer leuk. een meeting avond,

laat het nu ook nog eens zo zijn dat ik zelf 3 horecabedrijven heb, die e.v.t wel eens beschikbaar kunnen zijn voor ene MAJOR MEETING!

lijkt het wat?

sjips deze tread was er ook nog . nou gewoon een datum trekken . zaterdag middag het beste ?? anders kom ik even langs en dan kunnen we wat ideeen uitwerken :)

ik heb deze drie locaties in het mooie pitoresque Sodom (WINSCHOTEN) wel in groningen, maar dan het oostelijkse puntje dacht ik!

ik woon in emmen. dichtbij dus en 't noorden. ik heb wel interresse, maar ga echt niet een domme kroeg/cafe of disco in. heb geen zin namelijk om schreeuwend iemand toe te moeten spreken en moet ook met de auto. kom maar op met een voorstel. :D

voorstel doen.... hoopte meer op suggestie's probeer niets te verkopen ofzo... hahahaha.

misschien ook wel leuk om een algehele forummeeting te houden, incl. aantal gasten die live gaan, en wat dj's

heb een apres-sli hut voor 300 man,
een feestcafe voor 150 man,
of een disco voor 1100 man...

hoeft ook niet al volgende week ofzo!!

voor mijn part op vrijdag nacht..

:duivels: The NORDlead :mega:

Attachments

• nl.jpg
    nl.jpg
    27,2 KB · Bekeken: 95
Laatst gewijzigd:
Zegguh. Wat heb je als zuiderling te zoeken in een synthforum noord thread?!?!?! 8o)

Ga in je eigen thread spelen JIJ HOORT HIER NIET!!!

;) (for the record: GRAPJE!)

-C-

Wat voor ieder land opgaat: In het noorden wodt gewerkt, in het zuiden viert men feest. m.a.w. onder de rivieren begint de 3e wereld

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Wat voor ieder land opgaat: In het noorden wodt gewerkt, in het zuiden viert men feest. m.a.w. onder de rivieren begint de 3e wereld

:D , ik woon net boven de rivieren8D

Back