Synthforum noord!

Sprak vanmiddag een lid/mod die beweerte dat Eindhoven het midden van het land is. Dat zet de zaak weer in een geheel ander geografisch perspectief.

Ik ben benieuwd wanneer die magnetische polen zich eindelijk gaan draaien en het noorden het zuiden wordt, kijken wie dan lacht!:D

North by Nort-East

North by Nort-East

Emmeloord, dus (of zoals mijn allerbeste vijand altijd fijntjes zegt; "het is niet het eind van de wereld, maar je kunt het er wel zien liggen").
Zéér geïnteresseerd in een bijeenkomst, en ik zal m'n spaarzame contacten aanspreken of iets dergelijks misschien in de NOP mogelijk is. Hou me d'r niet aan, dan valt het altijd mee.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Sprak vanmiddag een lid/mod die beweerte dat Eindhoven het midden van het land is. Dat zet de zaak weer in een geheel ander geografisch perspectief.
Guilty!

Maar goed, ik zat op een gegeven moment ook met een maastrichternaar, leeuwaardenaar en winschotenaar aan een tafel.. Tja... Dan voelt eindhoven erg centraal!

Wat is de bedoeling?

Wat is de bedoeling?

Dat het er dan niet van komt, is misschien het gevolg van onduidelijke bedoelingen. Ik kon uit deze thread ook niet veel wijs worden; is de bedoeling een soort ruilbeurs van synth-kennis en ervaringen, dan is een boerenschuur (wel waterdicht natuurlijk) met een grote koelkast en voldoende contactdozen al voldoende. Is het de bedoeling om een performance neer te zetten, dan moet er dus een echte zaal worden afgehuurd, met publiek -> affiches -> entreeheffing-> etc..
Tussen deze twee uitersten zitten natuurlijk héél veel tussenvormen.

Dus nogmaals de vraag; wat is de bedoeling? Als hierover meer duidelijkheid is, lijkt het mij ook makkelijker om er een tijdstip en locatie bij te zoeken.

de bedoeling is een meeting, ik heb aangegeven dat ik mijn "ruimtes" hier best voor wil lenen,

ook leuk is op een vrijdagavond bijv. een party te organiseren, live optredens, dj's, flyertje maken enzo,

synthforum on tour

en dan misschien voor een goed doel ofzo,.... beetje media inschakelen. ach ja....

Nou het lijkt mij voor een Noord meeting eigenlijk wel slim/leuk om eerst eens elkaar te meeten.... Kijken wie iedereen is... tips uitwisselen... en misschien dat een lid graag voor de andere leden een optreden wil houden?

Maar dus om het eerst maar eens voor onszelf te houden...

Kweet niet wat jullie liever willen?

PS. Eerst al eens voor elkaar krijgen om met z'n allen een pintje te pakken ergens, vind ik al een prestatie :D

PS. Eerst al eens voor elkaar krijgen om met z'n allen een pintje te pakken ergens, vind ik al een prestatie

ja nogal..... ik drink geen alcohol :engel:

maar ach.... een keer in groningen op een donderdag avond met de meeting stappen kan ook best lachen worden hoor...

maar das helemaal geen gek idee hoor....

ik ben van de partij.

dus was de bedoeling... in groningen. op stap avond stappen???? dat wordt meestal wel 7 uur 's ochtends, dus dan kunnen de mensen die met de trein of bus komen, zo weer door!

ideeeeeeeeee????

nou, dan kun je in een keer door naar je werk. ;-)

maar zo blijven we bezig, er zijn ook mensen met een eigen zaak die op zaterdagmorgen pas om 08:00 thuis komen, en 's avonds weer drie zaken moet opengooien, dus zaterdag middag is er voor mij weer niet bij.
doordeweeks kan ik nog wel een keer een vrijdag tot vrije dag uitroepen.......

een keer met ons allen naar six flags of warner bros ofzo...
of een dagje snowboarden in bottrop :D

dat kan nog wel op een zondag, daar wil ik nog wel vroeg voor wakker worden

kosten zo'n 40 euro per persoon (nog niet eens denk ik), incl bus heen en terug, en bij een restaurant eten op de terugreis...

op de zondagmiddag, OOK LACHEN

Eerst maar een biertje drinken, reken er maar op dat 2/3 van de mensen die zich aanmeldt toch niet komt opdagen (zie Efteling meeting)

Origineel geplaatst door Almeros
Eerst al eens voor elkaar krijgen om met z'n allen een pintje te pakken ergens, vind ik al een prestatie :D

Zullen we dit dan proberen te doen?? Het lijkt mij wel een leuk idee om naar bijv. de 3 gezusters te gaan om gewoon wat met elkaar te drinken:mega:

Dan kunnen we het dan wel hebben over een evt. meeting met synths 'n' shit. Eerst eens proberen om de koppen bijelkaar te steken.

Back