Synthforum noord!

pfff, ik vind het prima, zolang het zondag tot en met donderdag is vrijdag en zaterdag heb ik andere dingen....

dus doen we nu ff iets concreets... anders blijven we lullen...

ik stel voor over 3 weken..... donderdag zeiden we toch?

29 januari? uurtje of 9 's avonds??? (kan ik nog voor die tijd ff bij hemmes langs :-) )
drie gezusters? dan kan iedereen die vroeg weg moet weer vroeg weg, en degenen die op stap willen (ik) nog ff stappen.
even wat drinken, dom lullen, dat soort dingen.

lijst tot zover,

Ik= Alex
Synthiaks (vast wel he)

Vanitas vanitatum.

Vanitas vanitatum.

Origineel geplaatst door enyo-dog
warner bros is echt kicke, :halleluja , echt een cool park...:P

Schiet mij maar in de feestverlichting! "Wij" noorderlingen gaan toch niet elkaar opzoeken om vervolgens met z'n allen naar verweggistan te gaan, zoals Warner Bros bij onze worstminnende oosterburen en de efteling, niet ver van Eindhoven !!! (need I say more).
Ik dacht dat de bedoeling was om ervaringen uit te wisselen, mekaar van advies dienen, en dit dan in een smaakvolle, evt. voor derden (lees publiek) geldelijk te waarderen setting. Maar dus de nadruk op uitwisseling van informatie.
Daar komt bij; ik wil helemaal niet naar een pretpark, die zie ik al vaak genoeg met m'n kinderen. Maar dat ligt voor jullie wellicht anders.

Thank you, Watson.

Thank you, Watson.

Origineel geplaatst door Almeros

PS. Eerst al eens voor elkaar krijgen om met z'n allen een pintje te pakken ergens, vind ik al een prestatie :D

Een Pintje ????

Zeg Almeros, ben jij wel een échte Noorderling, of stiekem een spion Zzzjjjjeleen, of uit Tilburzzzjjjj?
Nou, vertel op.
'k Heb je wel door. Als je het mij vraagt, is deze hele thread doorgestoken kaart, een truuk van die Zuiderlingen om ons geheim te ontfutselen. Welk geheim, jahaaaa, dat zouden ze wel willen weten.

Re: Thank you, Watson.

Re: Thank you, Watson.

Origineel geplaatst door pjeut
'k Heb je wel door. Als je het mij vraagt, is deze hele thread doorgestoken kaart, een truuk van die Zuiderlingen om ons geheim te ontfutselen.

hihi:duivels:

Donderdag avond is wel een beperkte avond naar mijn idee.
Is een hele zondag niet iets?
Is er niet een klein zaaltje in zo'n cafe beschikbaar? Dat je het afhuurt ofzo?
Beetje Jammen voor wie dat wil, en wat relaxen op een zondag.

Zo'n zondag is voor mij ook véél meer geschikt.

Ik heb misschien wel een lokatie.
De sfinks in heerenveen, een jongerencentrum, met podium, bar en oefenruimtes.
Of de oefenruimtes beschikbaar zijn weet ik niet, maar als er animo vooor is kan ik wel eens informeren of we in de sfinks terecht kunnen.
Ben er zelf al lang niet geweest, maar het was altijd wel ok.
En Heerenveen ligt ook wel een beetje centraal.
site: www.sfinks.nl

mmmmm, zondag middag..... is niet mijn keus.
ik prefereer donderdag, maar er moet toch een dan zijn dat iedereen kan??

en zoals eerder vermeld in dit topic, wil ik een van mijn zaken wel beschikbaar stellen om een keer te jammen met ons allen,

dus niet een kleine zaal afhuren in de middle of freezland,
das niks...

maar goed.. ik ben nog steeds voor een donderdag avondje stappen...

dat hoeft ook niet het hele forum te betrekken. gaan toch niet met 400 man stappen in groningen, wat een bende word dat zeg!

Origineel geplaatst door agressor

maar goed.. ik ben nog steeds voor een donderdag avondje stappen...

dat hoeft ook niet het hele forum te betrekken. gaan toch niet met 400 man stappen in groningen, wat een bende word dat zeg!

Stappen heeft voor mij geen voorkeur. Dat kan ik elke andere dag ook wel.

Bij deze wil ik wel een en ander uitzoeken wat de mogelijkheden zijn in de sfinks.
Nogmaals hier is een poppodium, bar, relax hoek, en weinig andere mensen in de sfinks op zondag.

dus roep maar ........eenmaal andermaal....

tja. zoals eerder vermeld, ik stel eventueel ook een van mijn zaken beschikbaar. websites zijn momenteel offline helaas.
maar voor de namen.

alle drie in winschoten

DiscoDance NightFever
Bar TIROL
Feestcafe De Stokerij

dat kan elke dag behalve zaterdag en vrijdag, kost in principe niets. alledrie state-of-the-art soundsytems (jbl/lem)

maar goed, er zullen vast wel mensen zijn uit groningen en omgeving die willen stappen, meld maar, ben voor!
zondagmiddag naar friesland moet ik even over denken, maar vind ik ook wel leuk... maar draaitafels daarneer zetten, beetje mixen, beetje live jammen, lachen hoor.... bij nader inzien, ben ik ook voor!

Beter laat dan nooit ---> 18 jarig knaapje uit groningen meldt zich aan :halleluja, qua producen zit ik zeker niet tussen racks of hardware hier, probeer zoveel mogelijk te maken met software, meeting lijkt me wel geinig al beperkt mijn situatie zich wel tot groningen stad. Fietsen naar heerenveen zie ik niet zo zitten :D

Oké mensen, ik denk dat het tijd wordt om de knoop eens door te hakken.

Als Mindscan nou es gaat kijken wat de mogelijkheden van Sfinx zijn, dan kunnen we daarna altijd gaan stemmen of het Grunnen of Fryslân wordt.

En een vrije donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag moet voor de meesten wel te creëren zijn, toch?

Maakt mij niks uit waar het gehouden wordt, als het maar es gehouden wordt! :D

Ik ga morgen ook eens overleggen of het evt. bij mij op het werk kan. Deze locatie is in Assen (Drenthe)

Origineel geplaatst door mindscan
Ik bel morgen ff naar de sfinks..en zet dan m'n bevindingen hier even op het forum.

Ik heb er 2 jaar geleden met koninginnedag opgetreden. Volgens mij heb ik me toen wel vermaakt:D :peukie: :mega: :peukie: :mega:

Als we nou eerst gewoon een 'biertje' gaan pakken:

Wanneer: vrijdagavond.... (omdat volgende dag geen school en geen werk over het algemeen)
Waar: Groningen stad... (centraal in noorden, makkelijk te bereiken en gewoon vette stad ;) )
Datum: over vier weken... (want weinig/minder afspraken)
Cafe: NIET de drie.... (want das een matige tent met te harde k*t muziek...zeker wat ons betreft...toch????? :) en anders hoef ik niet eens met je te meeten :P )

Kommaaar, kommar kommmrr.... (met betere alternatieven)

@pjeut: Sja... je hebt me door man!!! Het geheim wat ik wil weten is: "Wat is de groningse groente met 25 A's?"

mmm. vrijdag kan ik helaas niet...

newscafe op donderdag altijd super groovy dj daar.
palace ook altijd lachen.
vera/simplon komen binnenkort nog wel leuke optredens
de kar... kan hard gaan daar

als het maar geen shooters/feest/rumbar of van dat soort "feest" tenten is!

wat is groningse groente met 25 a's

stamppot mousse mit siepels in ieder geval niet

Back