Nieuwe Oberheim 2 voice

jesus wat geil. mooiste van wat ik de laatste jaren heb gezien.

Zijn er ergens goede audio demo´s te vinden????

Ben wel benieuwd of hier misschien weer wat nieuws over te melden is?

De huidige planning is dat de eerste exemplaren in de loop van het 1e kwartaal 2013 aan enkele dealers uitgeleverd zullen worden.

Welke dealers dat zijn...? "Afhankelijk van hun lokatie"

(Bron: ome Tom zelf.)

ziet er goed uit behalve dat handvat :kont:

en die houten zijkant zou ik snel vervangen door zwarte brushed geanodiseerde aluminiumen :P

ow, en die ronde psu schakelaar haal ik er ook uit en vervang door een rechthoekige kantelschakelaar met rood oplichting

sweetwater 3500$, schneiders 3700 euro's , hoezo internationale economie ?
wat een geld, begrijp wel dat er veel opgewonden mensen gintereseerd zijn in dees geil uitziende synth.
ziet er mooi uit, maar hij blijft monofoon. beetje de nieuwe voyager ?

ziet er mooi uit, maar hij blijft monofoon.

O vandaar dat hij "2 voice" heet.

Behoorlijk prijzig, dat wel. Dan is onze lovable 2 voice de 800DV plots een koopje aan 1500.

zo een oberheim '2 voice' met dus 4 vco's en 2 filters spelen in mono is wel iets heel anders dan wat uit een 800DV kan komen hoor

de korg klinkt ook wel heel goed natuurlijk

sweetwater 3500$, schneiders 3700 euro's , hoezo internationale economie ?
wat een geld, begrijp wel dat er veel opgewonden mensen gintereseerd zijn in dees geil uitziende synth.
ziet er mooi uit, maar hij blijft monofoon. beetje de nieuwe voyager ?

De 3700 is voor de pro versie die heeft stappels patchpoints. Degene op de foto's is de niet pro versie. Die zou geloof ik op 3000 uitkomen.

Ik dacht niet dat de patchversie er nog komt.

Ik heb een SEM en dat ding klinkt zo vet. Als ik het geld had kocht ik deze two voice er bij.
Hij ziet er ook geweldig mooi uit.

ik wacht op de 8 voice, lijkt me echt onwerkelijk, en zou misschien nog ver onder de 10.000 kunnen, wie weet.....

Back