Devon-Miles
Ouwe rot
2014 wordt financieel een rampzalig jaar voor mij dus ik mag dit niet eens zien ..... *geil*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wat is dat round robin precies?
als je steeds een noot aanraakt speelt hij een andere voice.
zit ook in de kontakt sampler bv handig voor 909 clap sampels, steeds onder de zelfde toets een andere clap sampel.
vind dat een van de grotere zwakheden van kontakt; als je bv een clavecimbel-patch hebt en je twee keer dezelfde noot aanslaat, krijg je 2 noten ipv 1( wat je wel zou verwachten bij een clavecimbel want je kan die snaar maar een keer tokkelen....)

De Vermona da's niks voor ome Smack want modulair Eurorack viesbah, jawel... 'n mid life crisis treintjeshobby... ofzo... toch...
Wat zal de echte 2-voice nog meer kunnen nog dan deze setup hierboven genoemd? (gezamenlijke patch memory, sequencer patch memory)

De vorige keer was Nov. 2012! Wat vast lijkt te staan is dat -ie in het voorjaar in de winkel zal liggen. De grote vraag blijft, in welk jaar?
Ik weet het niet. Zoals Hanz al schreef....Tom is niet meer de jongste!
Op zijn website rept ie nog steeds over "first quarter of 2013". Maar goed te horen dat ie mails beantwoordt. Betekend dat ie er dus bovenop zit. Ik heb er wel vertrouwen in dat de 2Voice er komt.
De 4Voice daarentegen....Ik weet het niet. Zoals Hanz al schreef....Tom is niet meer de jongste!