modulair forum

ik denk eigenlijk meer aan donderdag en zondag, of nee niet zondag, da tis zo´n dag die nergens geschikt voor is, en maandag valt ook af, dus doe maar woensdag...

:koffie:

Woensdag zou mij niet goed uitkomen, dan zit ik op een ander forum die op die dag een subforum open heeft, dus liever toch op dinsdag doen wat mij betreft. (en als de rest ook kan uiteraard)

Ik zou het ook fijn vinden wanneer het subforum bijv. 1 dag in de week ook 's avonds open zou kunnen zijn. Bijv. tot 22.00 of juist tot 23.30 uur. Indien er meer leden in avondopenstelling geinteresseerd zijn tenminste.

Woensdag zou mij niet goed uitkomen, dan zit ik op een ander forum die op die dag een subforum open heeft, dus liever toch op dinsdag doen wat mij betreft. (en als de rest ook kan uiteraard)

ja maar dinsdag en donderdag zit ik altijd tot erg laat in de studio, maandag is gewoon een klotedag, zondag is geen dag, en de andere dagen zijn ook maar zozo...:okdan:

en een apart cateringforum? want ja, wat eet je bij al die synths (modulair, VA, analoog, digitaal of softwarematig)? ;)

Als jullie nou es effe stoppen met slap ouwehoeren :D ik zie iedereen denken, moe je horen wie het zegt

Onze Heuvelboom heeft het in de groep gegooid.. dus misschien komt het er wel van, maar dan wel alle dagen van de week.

Dat zou helemaal fantastisch zijn, maar op woensdag ben ik er er zelf dan dus niet,
misschien kan hier een beetje rekening mee worden gehouden door op maandag, dinsdag, woensdag en zondag het subforum read only te maken zodat iedereen actief kan deelnemen in lopende topics anders zie je toch snel dingen over het hoofd en loop je achter de feiten aan steeds.

Ik denk dat dat het beste is.

Als jullie nou es effe stoppen met slap ouwehoeren :D ik zie iedereen denken, moe je horen wie het zegt

Onze Heuvelboom heeft het in de groep gegooid.. dus misschien komt het er wel van, maar dan wel alle dagen van de week.

nou nou, is dat nou wel nodig?
zometeen alle dagen van de week???
:D

Misschien moeten we het catshuis huren, schijnt weer vrij te zijn!

On topic: Ik ben voor, mits het humaan gebeurt.

Is het niet handig een vinkje bij gebruikshandleiding dat alle ander subfora wegvallen. Hoef je ook niet meer te kiezen of dat je afgeleid bent voor dance of beats prikkels, daar zijn die modulairs wel gevoelig voor hoor ik. Dat is natuurlijk ten strengste verboden als je die beleidings weg in gaat/slaat.

Ik vind het nog steeds een goed idee.

Synth Hardware:

-Samplers

-Synthesizers en Synthmodules

-Modulaire Synthesizers

-Zelfbouw etc.

-Vintage

-Overig

Ik vind het nog steeds een goed idee.

Synth Hardware:

-Samplers

-Synthesizers en Synthmodules

-Modulaire Synthesizers

-Zelfbouw etc.

-Vintage

-Overig

Ik denk iedereen wel. Ik snap ook niet waarom het zo lang moet duren, ik heb verder geen verstand van webhostingbla maar dit lijkt mij toch een fluitje van een cent om het verwezenlijken :?

Haastige spoed is zelden goed. Democratie jonge, van de bovenste plank. Overleggen, vergaderen, goude handdrukken, alles!

Haastige spoed is zelden goed. Democratie jonge, van de bovenste plank. Overleggen, vergaderen, goude handdrukken, alles!

In Den Haag doen ze de begroting tegenwoordig in 2 dagen ;)

Ja, maar in Den Haag is het ook geen Stichting... :maffia:

Back