Adele - Rolling In The Deep (Raphie Grooves RemiXXX0

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Pluggen heh, pluggen.

@Bami,
hoeveel redenen wil je hebben?

- hij's nog geen dag oud :D
- samples niet gecleared
- niet uitgebracht
- niet geplugd

Niet altijd vragen naar de bekende weg...

Heheh. Je kan zeggen van de track wat je wil, de mix klopt :)

Yep, ga nu beginnen met de laatste puntjes op de i te zetten, laatste foutjes eruit en nog wat fx om het af te maken.
geef wel ff een gil als ie geupdate is.

@Bami,
hoeveel redenen wil je hebben?

- hij's nog geen dag oud :D
- samples niet gecleared
- niet uitgebracht
- niet geplugd

Niet altijd vragen naar de bekende weg...

Go Raphie.. that's the spirit, zo ken ik je weer.. NATUURLIJK is hij 538 waardig, belachelijk dat anderen daaraan twijfelen. Totale idioterie.. Als je idd die puntjes nog even op de i zet is het geregeld... Piece of cake.. Easy as 1-2-3..

Ik wacht met spanning op je volgende 4 posts waarin je uitdrukkelijk vermeld dat hij verkrijgbaar is in alle major download stores.. of gedraaid wordt door radiostations in LA, Tokyo en Rio de Janeiro.. :-)

Wat zijn juliie toch lekker negatief. Als ik niet beter wist zou ik bijna denken dat er een aantal gewoon lekker flink jaloers zijn of zo.

Niet lullen maar poetsen, ik ben lekker bezig, post, zeur niet over 538. Bami probeert ff lekker subtiel z'n punt te maken, ik speel ff lekker mee, krijgt niet wat hij horen wil en spuugt het dan maar vol eruit Furious5 mag weer ff lekker eroverheen piemelen.

Gasten, van mij mogen jullie alles, dat weet je, maar als het niet niet aanstaat, hoef je hier niet te posten. Jekan het topic ook gewoon overslaan, het blijft een keuze natuurlijk, net zo als voor mij het delen van m'n projectjes.

maar furious5, Bami, Brz, Fjoesz, jullie kunnen samen wel een Raphie bash posse beginnen.
Of maak gezamelijk een lekker Raphie zeiktopic, blijf ik daar weg, kunnen jullie daar lekker elkaar onder de gordel kietelen...... Again, mij maak je de piss niet lauw

maar furious5, Bami, Brz, Fjoesz, jullie kunnen samen wel een Raphie bash posse beginnen.

Haha, nee man.. ik blijf je gewoon volgen in je eigen topics.. :okdan:

ik wou dat ik gepolijst trance zou kunnen maken als raphie, er zijn meerdere radiozenders die het uitzenden en in de top 100 komt ook veel dance voor en er zijn veel trancefeesten dus er is een grote markt voor dus kan je er goed geld mee verdienen.... alleen ja ik kan geen trance maken dus ook geen geld ermee verdienen

Wat zijn juliie toch lekker negatief. Als ik niet beter wist zou ik bijna denken dat er een aantal gewoon lekker flink jaloers zijn of zo.

Niet lullen maar poetsen, ik ben lekker bezig, post, zeur niet over 538. Bami probeert ff lekker subtiel z'n punt te maken, ik speel ff lekker mee, krijgt niet wat hij horen wil en spuugt het dan maar vol eruit Furious5 mag weer ff lekker eroverheen piemelen.

Gasten, van mij mogen jullie alles, dat weet je, maar als het niet niet aanstaat, hoef je hier niet te posten. Jekan het topic ook gewoon overslaan, het blijft een keuze natuurlijk, net zo als voor mij het delen van m'n projectjes.

Of maak gezamelijk een lekker Raphie zeiktopic, blijf ik daar weg, kunnen jullie daar lekker elkaar onder de gordel kietelen...... Again, mij maak je de piss niet lauw
Dus, het maakt je eigenlijk allemaal niet uit wat wij zeggen, maar verder mogen we alleen wat positiefs zeggen anders moeten we doorlopen. Zeggen we wel wat negatiefs dan wordt je boos.

heerlijk dit :-)

De pot en een stelletje ketels...

Weet je wat, uiteindelijk verdraagt niemand hier een grijntje negatieve kritiek, zo ver is het gekomen. Allemaal fragiele egotrippers die uiteraard geen stap verder komen omdat ze geen kritiek ter harte durven nemen zolang die kritiek niet gepaard gaat met het nodige geslijm. (de "opbouwende factor" wordt dat zo mooi genoemd)

Man man man, ik log me uit.

@Bami: Hoe kom je daar nou bij? ik word nergens boos over en negatieve kritiek kan prima. Er is alleen helemaal geen inhoudelijke kritiek. alleen maar gezeur over 538 en over Adele en over Trance en over...... Maar inhoudelijk helemaal niks. Zou zeggen begin eens met te zeggen wat je aan de track niet aanstaat. Lijkt me makkelijker discussiëren toch?

Het is gewoon allemaal uit de tent lokken, vliegen vangen en op slakken zout leggen. Terug naar de inhoud?

Jij snapt het. :D
heerlijk dit :-)

De pot en een stelletje ketels...

Weet je wat, uiteindelijk verdraagt niemand hier een grijntje negatieve kritiek, zo ver is het gekomen. Allemaal fragiele egotrippers die uiteraard geen stap verder komen omdat ze geen kritiek ter harte durven nemen zolang die kritiek niet gepaard gaat met het nodige geslijm. (de "opbouwende factor" wordt dat zo mooi genoemd)

Man man man, ik log me uit.

ik wou dat ik gepolijst trance zou kunnen maken als raphie, er zijn meerdere radiozenders die het uitzenden en in de top 100 komt ook veel dance voor en er zijn veel trancefeesten dus er is een grote markt voor dus kan je er goed geld mee verdienen.... alleen ja ik kan geen trance maken dus ook geen geld ermee verdienen
van plaatjes maken word je sowieso niet rijk, plaatjes draaien daarentegen hebben ze me verteld. Dat kan je toch wel Bass?

Gwoon lekker je ding blijven doen ondanks wie of wat zegt......onderstaand een voorbeeld wat heel erg gedateerd klinkt/ is.....sounds of the 90's...je zou zeggen nu een No, no.... maar nu een dikke dikke hit, werd/ wordt plat gedraaid.

Moet wel zeggen dat in t voorbeeld een swing in zit waar je u tegen zegt.....klinkt als musik. Wat dat betreft deel ik de mening van fjoesz....maar ja blijft mijn mening....zelfde als je naar een platenboer gaat en die nee zegt, lekker belangrijk. Technisch steekt de mix goed genoeg in elkaar, dansbaar ? ik vind van niet, maar das mijn mening.

Uiteindelijk beslist het publiek.

Je houding vind ik trouwens heel erg ok laat je niet snel op de kast jagen das goed :okdan:

Heel veel suc6 Raphie, keep updating......blijf dit volgen. Goed ondernemend bezig igg.

Go for it

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back