Calculator Operator
Tel ik na 15 jaar hier als ouwe rot? Vast wel.
Zo over het algemeen het werk van Jarre en Kraftwerk, en verschillende '80's synthpop-bands zoals OMD.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zo over het algemeen het werk van Jarre en Kraftwerk, en verschillende '80's synthpop-bands zoals OMD.

tuulk, maar dan niet direct 1:1 qua sounds en arrangement maar de manier van denken over muziek...ik ben wel benieuwd of wat je vroeger toen je jong was hoorde invloed heeft op wat je nu maakt qua muziek![]()
Synthesizer Greatest....

de bekdicht smiley was bedoeld voor mijzelf, ook ik had er een paarIn mijn 'defence': ik was nog jong toen!!![]()

Zoidsity;1511265 ..en dan stiekem de nagespeelde soms nog beter vinden ook :bekdicht:[/QUOTE schreef:dat dan weer niet
Ik begon met pianospelen toen ik 12 was, ik had een hele knappe muzieklerares op school met hele grote, euh hele mooie ogen.
Zij was multi-instrumentalist en ik vond haar erg cool, euhm.. daar kwam het dus door.![]()

ik ben wel benieuwd of wat je vroeger toen je jong was hoorde invloed heeft op wat je nu maakt qua muziek![]()