Sjaak
Ouwe rot
Deze staat bij mij ook in de top 3Album New Gold Dream
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Deze staat bij mij ook in de top 3Album New Gold Dream

Yep. En La Düsseldorfja die Neu! ken ik zeker wel, een heerlijke cadans en droom nummer
Die krautrock scene met Cluster, Liebezeit, Holger Czukay enzovoorts is fucking awesome
Toch wel bijzonder dat 3 SF leden Atom Heart Mother noemen als hun inspiratie voor synthesizers.Toen ik 8 was kwam Atom Heart Mother uit. Dat werd 's avonds door mijn ouders keihard gedraaid. Een paar jaar later kreeg ik van mijn moeder Wish You Where Here kado. Deze behoren nog altijd tot mijn favorieten.
De eerste keer dat ik echt ondersteboven was van electronische muziek was toen ik als 18 jarige ape stoned naar het album In Sides van Orbital luisterde tijdens een avondwandeling.
Het heeft me niet direct gemotiveerd om het zelf te gaan maken, maar wel aangezet om veel meer electronische muziek te gaan beluisteren, het maken kwam later pas.

Niet zozeer voor synthesizers wel voor muziek in het algemeen. De liefde voor synths kwam o.a. met Wish You Where HereToch wel bijzonder dat 3 SF leden Atom Heart Mother noemen als hun inspiratie voor synthesizers.