Ik voel me te ziek om .........

marce

Stamgast
Hallo vrienden,

Vorige week hebben ze mijn Triton LE naar huis gebracht ( gewonnen bij Interface).Heb hem even bekeken en samen met het vrouwtje op de keyboardstander gezet. De emmoties hebben mijn krachten weer weggenomen.Ja, ik ben ziek , of zal ik maar erg ziek schrijven. Vrienden , hoe moet ik beschrijven hoe het voeld , om de kracht niet meer te hebben om achter die synth's te kunnen zitten. Eén half uurtje synthplezier kost me daarna één dag rust .Verdomme , hoe fustrerend is het ,om een nieuwe synth te krijgen en hem niet eens deftig te kunnen bespelen . Ik ben moe en word nog vermoeiender alleen al van dit brieje te schrijven .Het word me soms wat te veel , en zou het graag terug als vroeger hebben. Hoe zou het voelen denken jullie , om als 45 jarige al meer dan 10 jaar erg ziek te zijn, en nooit geen ene teken van verbetering????Hoe zou het voelen , om alle dagen wakker te worden met pijn ????Hoe zou het voelen , niet mogen eten wat je wil , bijna nooit op reis kunnen gaan , NIET kunnen doen wat je zou willen doen ??????
Wel vrienden , dit is een hard leven , bijna niet uit te houden.En toch moet ik verder.

IK schrijf dit niet om medeleven , maar om te zeggen " Jongens , profiteer ervan voor het te laat is"

Nu ga ik éérst nog wat pillen slikken en dan ga ik rusten.

Vrienden , hou jullie goed en tot een dezer dagen.

Groeten,

marcE

:doei: :doei: :z :z :z :z :z :z :z

Je bent niet de enigste.

Een ander forumlid ( nee ik noem uit privacy overweging geen naam ) is ook aan huis gekluisterd
Maar vind de kracht om toch muziek te maken en andere dingen te doen.

Neem anders eens contact met hem op, ik weet niet of hij dat wil, dat kan ik niet namens hem zeggen, maar het proberen waard.
Misschien heb je er iets aan.

Zijn e-mail adres te verkrijgen via e-mail: marc@bambamstudio.nl

ik leef met je mee.
Sterkte en beterschap!

PS: door een reuma aandoening heb ik ook (bijna) iedere dag pijn, ik weet wat het is.......

Sterkte!

ai moeilijk allemaal zeg :(

doet je beseffen dat eht leven helemaal neit zo vanzelfsprekend is..

Ik wens je al het beste

Als ik dit soort dingen lees dan zet dat je eigen "problemen" wel in een ander daglicht ja :erm:

Alle sterkte en kracht toegewenst!

Zoals JB zegt. Sterkte!

En ik gebruik nog dagelijk je patches. :)

Chronische ziektes zijn regelrecht slopend. Echt slopend. Alles wat voorheen normaal was voor je, verandert. Soms de meeste simpele dingen kunnen niet meer. En Marc, ik begrijp het, hoor. Dat sommige dingen niet kunnen is nog tot daar aan toe, maar je gemoedstoestand wordt ook ernstig aangetast.

Ik wens je echte het allerbeste!

Ik vind dat je een belangrijke boodschap overbrengt, al is het voor jezelf hartstikke zuur natuurlijk. Tja, de anderen hebben het al gezegd, maar toch wou ook ik je sterkte wensen. Toch hoop ik dat je op den duur plezier beleefd met je nieuwe Triton, want daar gaat het uiteindelijk allemaal om met hobbies vind ik.

Het beste iig.

Verdomme , hoe fustrerend is het ,om een nieuwe synth te krijgen en hem niet eens deftig te kunnen bespelen.

:(

Echt klote ....

Emphatie

Emphatie

Met veel empathie lees ik dat stukje. Dit soort topics doet me weer even de ogen open en laat me beseffen dat ik verdomde blij moet zijn met mijn 'gezondheid', want -zo blijkt maar weer in deze thread- het is dus echt niet vanzelfsprekend dat je zomaar alles kunt.

Heel veel sterkte toegewenst.

veel sterkte toegewenst, en ik hoop dat je toch weer snel wat van je kracht terugwint om toch het maximale uit het leven te trekken

Dank U Synth vrienden,

Het was en is niet mijn bedoeling om hier te komen zeuren over mijn ziekte , maar om jullie duidelijk te maken dat je gerust mag profiteeren van het leven. Stel niet uit wat je graag zou willen voor het te laat is.

Vroeger dacht ik altijd , eerst geld verdienen en daarna lekker profiteeren. Nu heb ik geld en kan er niet van genieten.
Al mijn plannen die ik had , samen met mijn vrouwtje , liggen in de vuilbak. Niets blijft er nog van over.Hobby's worden aan de kant geschoven omdat mijn gezondheid het niet toelaat. s'Nachts wakker liggen met een schuldgevoel omdat ik samen met het vrouwtje iets geplant had en het weer niet kon doorgaan omdat ik te ziek ben.

Nee jongens , ik zit niet in een dip ( zoals jullie Nederlanders dat zo mooi kan zeggen). Ik wil alleen maar duidelijk maken dat je moet doen wat je graag zou willen doen. Verwen jezelf en je vrouwtje of vriendin nu het nog kan , je zou er later wel eens veel spijt ( zoals ik) kunnen van krijgen.

En ja vrienden , ik blijf vechten zoals de laaste 10 jaar en zal zeker nog goede momenten beleven in mijn leven. En zal zeker nog klanken blijven maken en ze graag aan jullie geven. Dat is al een doel op zich om verder te vechten.

Groetjes , en een goede gezondheid ,

MarcE

:doei: :doei: :doei:

marce ik wens je veel sterkte en gezondheid toe. Dat er ooit een dag mag komen dat je weer alles kan doen zoals het hoort :biertje:

[edit]

wil trouwens ook nog ff wat kwijt: dat ik mensen zoals jou erg bewonder om hun doorzettingsvermogen ondanks alles. Om toch nog alles positief in te zien. Ik zal allang en breed van pijn en ellende mezelf zowat van kant gemaakt hebben in jou situatie...

Laatst gewijzigd:
Beterschap en bedankt voor je wijze raad.
Ik vind het uitermate knap dat je zo positief in het leven blijft staan.
Veel mensen zijn al door kleinere dingen in een depressie geschoten.

Origineel geplaatst door faab
Beterschap en bedankt voor je wijze raad.
Ik vind het uitermate knap dat je zo positief in het leven blijft staan.
Veel mensen zijn al door kleinere dingen in een depressie geschoten.

amen!
en heel veel sterkte!!

heel veel sterkte en kracht

voel me nu met myn eigen sores heel klein

Thanks vrienden,

Jullie zijn een echte steun in mijn moeilijke dagen.

Leef en geniet.

Groetjes,

marcE

Back