Je modulaire setup - Foto's ! -

Nog niet zo lang bezig, maar dit is mijn setje.

Volgende aankopen wordt denk ik een extra VCO en filter. Verder ook een beetje aan het kijken naar waveshaping modules en randomizers.

11464995653_3f06097bec_z.jpg

interessante verzameling, wat zit er rechts boven?
een paar extra utilities lijkt me ook fijn.

thnx chielos! Rechtsboven is een zelfbouwmixer van falafelbiels die ik even te leen heb.

Ben benieuwd, wat is volgens jou de toegevoegde waarde van utility modules i.p.v. stackable patchkabels?

oi, jij hebt ook een formant.

hoe vind je hem?

:mega:

Dit is mijn nederige setje. Inmiddels is het eurorack gedeelte al weer uitgebreid maar het kon niet meer in dit rack. Mijn nieuwe rack is bijna klaar en zal die ook wel posten.

:D Dik. Erg leuke bak. Maar ik mis wel een aantal zaken zoals multiples en mixers. Daarom gebruik ik hem altijd in combi met mijn eurorack. En ik gebruik altijd stackable cables van tiptop!!!

Wat ik jammer vind is dat intern alles aan elkaar is gekoppeld zoals een ARP2600. Misschien ga ik dat ooit eens (laten) verwijderen ;)

ah, ja, alle formanten die ik gebouwd heb die hadden dat niet, en het is vrij simpel weg te halen.
je hebt alleen een kniptangetje nodig....:D

ik kom waarschijnlijk later volgend jaar met wat aanvullingen voor de formant.

:mega:

thnx chielos! Rechtsboven is een zelfbouwmixer van falafelbiels die ik even te leen heb.

Ben benieuwd, wat is volgens jou de toegevoegde waarde van utility modules i.p.v. stackable patchkabels?

Ahaa, stackcables. ja dat kan natuurlijk ook :eureka:
maar ze zijn zo duur!

Bijzonder mooi, maar zit daar nou een Roland 100m module op z'n kant tussen?
Lijkt wel de Dual VCO, maar de knoppen zijn anders?

Die eerste kast lijkt overigens nog wel wat diep, kon daar niet nog een paar cm af geschaafd?

Dat klopt, systeem 100M 112 op z'n kant.
En nee, die eerste kon niet platter. Zit een acetone ritmebox soundboard in bijvoorbeeld.

Back