Progmatic-Studios
Ouwe rot
Foto's, anders is het niet gebeurd!![]()
Heet heeft even geduurd maar hier isie dan!

Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Foto's, anders is het niet gebeurd!![]()

Da's een mooie console. Niet de neiging om je modules op kleur te sorteren? Vindt het met eurorack altijd zo'n lappendeken worden.

Nice! Heb je de case zelf gemaakt?Heet heeft even geduurd maar hier isie dan!
![]()
Nice! Heb je de case zelf gemaakt?

Thanks!
Ja , het is de 3x 114HP case van Gynko![]()

MU is echt het lelijkste wat er maar bestaat hoor en qua synthese het minst spannende op aarde,
Nou, gelikt design zou ik dat niet noemen. Begrijp me niet verkeerd, het is mooi, maar juist op een klassieke manier. Bij gelikt design denk ik eerder aan Rebel Technology, Make Noise of bv die module van nieuwkomer Alright Devices. Of je dat mooi vindt is natuurlijk een tweede, maar het is wat meer hedendaags.Nou ik vind dat Rob toch wel een gelikt design heeft hoor..![]()
Akkoord, zeker niet alle Make Noise modules, maar bv de zwarte Teleplexer of René. Maar ik heb even het etymologisch woordenboek er op nageslagen en ik geloof dat ik ook een ander idee had bij de betekenis van "gelikt". Veel van de Make Noise modules vallen dan eerder in de categorie ongelikt. Alhoewel je bij de René geloof ik wel weer vaak je vingers moet likken om 'm goed te laten reageren. Moeilijk, moeilijk...Make Noise gelikt design?

Modcan A en B?Alle 5u lijkt op elkaar, ik zie de verschillen niet.