Je modulaire setup - Foto's ! -

Foto's, anders is het niet gebeurd! ;)

Heet heeft even geduurd maar hier isie dan!
8)

image_106047.jpg

Last edited by a moderator:
Da's een mooie console. Niet de neiging om je modules op kleur te sorteren? Vindt het met eurorack altijd zo'n lappendeken worden.

Ik vind vergeleken bij MU/5U modulars eurorack er altijd nogal rommelig uit zien (angry fruit salad). Maar het extra overzicht door grotere visuele verschillen compenseert misschien een beetje de priegelige patchkabeltjes :)

Nou ik vind dat Rob toch wel een gelikt design heeft hoor.. :)

image_106061.jpg

Last edited by a moderator:
Nou ik vind dat Rob toch wel een gelikt design heeft hoor.. :)
Nou, gelikt design zou ik dat niet noemen. Begrijp me niet verkeerd, het is mooi, maar juist op een klassieke manier. Bij gelikt design denk ik eerder aan Rebel Technology, Make Noise of bv die module van nieuwkomer Alright Devices. Of je dat mooi vindt is natuurlijk een tweede, maar het is wat meer hedendaags.

los van sound en features zijn die Rob modules de enige 5U met een moderne futur-like design,in die zin zijn ze wel gelikt,klassiek zou ik eerder al de rest van de 5U noemen,met de MOTM's als helemaal lelijk mislukt.

De modcan B's zijn een mix van modern en oude look,heel mooi ook

Make Noise gelikt design?
Akkoord, zeker niet alle Make Noise modules, maar bv de zwarte Teleplexer of René. Maar ik heb even het etymologisch woordenboek er op nageslagen en ik geloof dat ik ook een ander idee had bij de betekenis van "gelikt". Veel van de Make Noise modules vallen dan eerder in de categorie ongelikt. Alhoewel je bij de René geloof ik wel weer vaak je vingers moet likken om 'm goed te laten reageren. Moeilijk, moeilijk... :D

Ik hou ook wel van de 5U look. Ben zo conservatief als het maar kan...
Maar ook de grotere knoppen en jacks, het heeft een imponerender effect dan al die kleurtjes en gezelligheid in je kast..

Make noise modules vind ik zo'n beetje de lelijkste dingen die er zijn op euro gebied. Tis dak zo groag een Erbe Verb wil..

Back